کاغذ دیواری سه بعدی از جمله محصولات پر فروش دیوارپوش به شمار می رود و دهۀ اخیر شاهد کاربرد گستردۀ این سبک از دیوارپوش ها در نمای دکوراسیون ساختمان می باشیم. ایجاد تغییر در فضای محل سکونت، می تواند حال هوای افراد را دگرگون سازد و حس صمیمیت بین آنها را بیشتر می کند. استقبال از فروش کاغذ دیواری سه بعدی در سطح بازار، به دلیل طرح های متنوع و زیبای این محصول می باشد. استفاده از تکنیک های طراحی سه بعدی در خلق این آثار، موجب تمایز آنها با کاغذهای دیواری قدیمی شده است.  

فروشگاه دیوار دکور به صورت تخصصی در حوزۀ پخش لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با بررسی نیاز بازار و عرضۀ محصولات متنوع، امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی را برای مشتریان فراهم نموده است.

عرضۀ انواع کاغذ دیواری سه بعدی

قطعاً جنس کاغذِ کاغذ دیواری تأثیر بسزایی بر روی ماندگاری و دوام آن خواهد داشت. در همین راستا تولید کنندگان محصولات دیوارپوش تلاش می کنند از مواد اولیۀ درجه یک، جهت تولید کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده نمایند. کاغذ دیواری سه بعدی چرم، کاغذ دیواری سه بعدی کتان، کاغذ دیواری سه بعدی شاین دار، کاغذ دیواری سه بعدی با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری سه بعدی pvc از جمله محصولات متنوع این محصول به شمار می روند.

بدون شک استفاده از متریال با کیفیت، امکان شستشوی سطح کاغذ دیواری را میسر می سازد. نظافت این نوع دیوارپوش ها نسبت به کاغذهای دیواری قدیمی راحت تر می باشد و زیبایی بیشتری دارد.

کیفیت چاپ عالی، داشتن حالت نیمه براق، دوام بالا نسبت به پارگی، بافت نرم و تنوع طرح از جمله ویژگی های مهم کاغذ دیواری سه بعدی محسوب می شوند و موجب تمایز آن با محصولات قدیمی دیوارپوش شده است.

جهت اطلاع از قیمت فروش کاغذ دیواری سه بعدی می توانید نگاهی به محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()