شستشوی آجر نما با استفاده از دستگاه واتر سند بلاست در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در واقع روش واتر سندبلاست با پاشش دانه های سیلیس و فشار قوی آب خروجی دستگاه واترجت صورت می گیرد. عوامل متعددی وجود دارد که موجب آلودگی سطوح نمای ساختمان می شود که می توان به آلودگی های ناشی از ترافیک شهر یا همان دود آلاینده ها، شرایط آب و هوایی بد، گرد و خاک، رنگ، چسب اعلامیه و تراکت و ... اشاره نمود. برخی از افراد علاقه مند هستند به صورت دوره ای نسبت به نظافت نمای ساختمان کوشا باشند و از خدمات شستشوی آجر نما  بهره مند شوند.

گروه کار در ارتفاع نماروز دارای سابقۀ بلند مدت در حوزۀ نماشویی ساختمان و دیگر خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشند. مرمت نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان، کنیتکس نما، نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما، تعویض شیشه نما، جوشکاری در ارتفاع، نقاشی نما و ... از جمله خدمات اصلی این گروه ساختمانی به شمار می روند.

قیمت شستشوی آجر نما

به طور کلی قیمت شستشوی آجر نما به عوامل مهم همچون حجم آلودگی، نوع لکه ها و روش نماشویی بستگی دارد. بدین ترتیب به طور دقیق نمی توان هزینۀ مشخصی را برای اجرای شستشوی آجر نما معین نمود. بلکه نیاز به بررسی نمای ساختمان دارد تا تخمین هزینۀ شستشوی آجر نما برآورد شود.

به طور کلی استفاده از مواد نانو جهت امور شستشوی نمای ساختمان درست نمی باشد و معمولاً جنبۀ تبلیغاتی دارد چون از خواص منفی این مواد می توان به خاصیت آب گریزی آن اشاره نمود. در واقع باعث ضد آب کردن سطوح نما می شود و فرآیند نظافت نما به درستی صورت نمی گیرد. نصب توری مرغی توسط نماروز با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

در همین راستا استفاده از روش واترسندبلاست می تواند بهترین روش اجرای شستشوی آجر نما و سطوح غیر صیقلی با آلودگی زیاد محسوب شود.

به طور کلی گروه ساختمانی نماروز به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند، دانش کافی جهت اجرای صحیح شستشوی آجر نما با قیمت ارزان برخوردار می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()