انواع مختلف دستگاه خلال کن

دستگاه های خلال کن شامل دو نوع خانگی و صنعتی می شوند. علاوه بر این در تقسیم بندی دیگری این دستگاه به انواع اسلایسر برقی و اسلایسر دستی تقسیم می شود. با توجه به وجود پایه های مخصوص در دستگاه های اسلایسر امکان استفاده از آن‌ها در فضاهای مختلف از جمله روی سطوح ناهموار نیز وجود دارد. فروش دستگاه خلال کن در کابان تجهیز انجام می گیرد. 

سیب زمینی یکی از مواد غذایی پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی به شمار می رود. یکی از مهم ترین کاربردهای دستگاه اسلایسر استفاده در خلال کردن سیب زمینی است. به همین دلیل به این دستگاه ها خلال کن سیب زمینی برقی نیز گفته می شود.

دلایل استفاده از دستگاه خلال کن

یکی از دلایل اصلی استفاده از این دستگاه های کابان تجهیز ، آبدار بودن اکثر میوه ها و مشکل بودن برش دادن آن‌ها با دست است. علاوه بر این با استفاده از دستگاه اسلایسر برقی سرعت خرد کردن میوه و سبزیجات به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد. از دستگاه خلال کن برقی ممکن است برای خرد کردن انواع گوشت و صیفی جات نیز استفاده شود.

اسلایسر دستی

اسلایسر دستی در حجم کار پایین و مصارف کم از قبیل خانه ها یا آشپزخانه های کوچک کاربرد دارند. انواع مختلف خلال کن خانگی از ۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم در روز کارآیی دارند.

اسلایسر برقی

رنده خلال کن برقی نیز برای مراکز صنعتی از قبیل خط تولید چیپس یا کارخانه های میوه خشک کنی مورد استفاده قرار می گیرد. خلال کن های برقی تا ۳۰۰ کیلوگرم در روز کارآیی دارند. با توجه به کارآیی بالاتر این دستگاه ها نسبت به انواع دستی، قیمت آن‌ها نیز بالاتر است. برای خرید اسلایسر فاما به سایت مراجعه کنید.

دستگاه اسلایسر دستگاهی چند منظوره

دستگاه های اسلایسر یا خلال کن تیغه های فولادی تیزی دارند که قادر است هرگونه مواد غذایی را بدون کوچکترین دورریزی به قطعات کوچک تر تبدیل کند؛ اما این دستگاه ها قابلیت های دیگری دارند که آن‌ها را به دستگاهی همه کاره و چند منظوره تبدیل کرده است.

با استفاده از تیغه هایی که در این قبیل دستگاه ها در نظر گرفته شده، امکان نگینی کردن، خلال کردن و حلقه کردن مواد غذایی نیز وجود دارد. مزیت دیگری که این دستگاه ها دارند این است که امکان تنظیم ضخامت برش ها نیز در این دستگاه ها فراهم است.  به این ترتیب با استفاده از این دستگاه ها می توان برش هایی از مواد غذایی با اندازه های گوناگون و اشکال مختلف تهیه کرد. برش های با اشکال و ضخامت های متفاوت برای تزئین غذاها استفاده می شوند. به همین دلیل تنها مراکز صنعتی از مشتریان دستگاه های خلال کن نیستند، بلکه دستگاه رنده برقی در هتل ها، رستوران ها، فست فودها و تالارهای پذیرایی نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()