دستگاه سبزی خرد کن از جمله تجهیزات آشپزخانه ای است که برای خرد کردن سبزی در حجم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها علاوه بر اینکه در آشپزخانه های صنعتی استفاده گسترده دارند، دارای مصارف خانگی نیز هستند. از این دستگاه تنها برای خرد کردن سبزی استفاده نمی شود، بلکه  برخی از انواع سبزی خرد کن های سطلی برای خرد کردن گوجه، پیاز و سیب زمینی نیز کاربرد دارند. برخی افراد با استفاده از خرید دستگاه سبزی خرد کن اقدام به راه اندازی کسب و کارهای خانگی و فروش انواع مختلف سبزی های خرد شده می کنند.

انواع مختلف دستگاه سبزی خرد کن

سبزی خرد کن ها شامل انواع مختلفی می شوند. بر اساس شرایط استفاده این دستگاه ها به انواع سبزی خرد کن های خانگی و سبزی خرد کن های صنعتی تقسیم بندی می شوند.

سبزی خرد کن های خانگی و صنعتی قابل تقسیم بندی به انواع بشقابی و سطلی هستند. برخی انواع سبزی کن های بشقابی در قسمت زیرین دارای چرخ هستند. با استفاده از چرخ کار جابه جایی دستگاه راحت تر انجام
می شود. برخی انواع این دستگاه ها نیز خانگی هستند که به صورت دستی و  بدون برق کار می کنند.

امروزه سبزی خرد کن در کشورهای زیادی تولید و عرضه می شود. بسیاری از دستگاه سبزی خرد کن های موجود در بازار از برندهای خارجی و وارداتی هستند. بسیاری از سبزی خرد کن های موجود در بازار نیز در داخل کشور و توسط شرکت های داخلی ساخته شده اند. بسیاری از محصولات داخلی از نظر کیفیت قابل رقابت با انواع خارجی هستند.

سخن آخر...

دستگاه سبزی خرد کن از جمله لوازم آشپزخانه ای است که آشپزخانه های صنعتی بزرگ و کوچک و نیز تمام خانه ها کاربرد دارد. برخی از انواع این دستگاه با ظرفیت مخزن و قدرت موتور کمتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. خرید سبزی خردکن سبزیران را از سایت فروشگاه کابان تجهیز انجام دهید.

در بازار این محصول از برندهای مختلف داخلی و خارجی موجود است که از نظر ویژگی های کیفی از قبیل قدرت موتور، ظرفیت مخزن، جنس مخزن، کیفیت و جنس تیغه ها و میزان سر و صدا متفاوت هستند. در فروشگاه کابان تجهیز انواع مختلف سبزی خرد کن ها به خریداران عرضه شده است. شما این امکان را دارید که پس از مشاهده ویژگی های محصولات مختلف نسبت به خرید اقدام کنید. 

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()