دستکش ایمنی از جمله وسایل ایمنی کار به شمار می رود. صاحبان مشاغل متناسب با نوع فعالیتی که پرسنل با آنها روبرو هستند، اقدام به تهیۀ دستکش کار استاندارد می نمایند. امروزه شاهد فروش دستکش ایمنی در مدل های مختلف می باشیم که از نظر نوع مواد سازنده با یکدیگر متفاوت هستند.

دسته بندی اصلی دستکش های ایمنی از نظر جنس عبارتند از دستکش ایمنی پلاستیکی، فلزی و پارچه ای می باشد که متشکل از محصولات متنوعی می باشند.

اگر نیازمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب و خرید دستکش ایمنی مناسب دارید، می توانزد با کارشناسان فروش فروشگاه رادین ایمن مشورت نمائید. این مجموعه متناسب با نیاز مشتریان توانسته اند، انواع دستکش کار را در مدل و برندهای مختلف برای مشتریان فراهم نمایند.

ویژگی های مهم دستکش ایمنی

همانطور که می دانید تنوع مشاغل فنی و مهندسی در سطح جهان بسیار است و مدیران مشاغل نیازمند به تأمین تجهیزات ایمنی مناسب برای پرسنل خود می باشند. دستکش ایمنی ضد برش، دستکش ایمنی ضد الکتریسیته، دستکش ایمنی ضد اسید، دستکش ایمنی نسوز و دستکش ایمنی ضربه گیر از جمله انواع دستکش ایمنی هستند که متناسب با مشاغل مختلف می توان آنها را تهیه نمود.

البته طراحی دستکش ایمنی نیز در جایگاه خود حائز اهمیت است. به عبارتی تأثیر مستقیم بر نحوۀ کارکرد فرد خواهد داشت. در واقع جهت انجام یک سری از کارها، دستکش نباید حال سُر و لغزنده داشته باشد چون باعث افتادن اجسام از دست شخص می شود. بدین وسیله پیش از خرید دستکش کار مانند خرید دستکش ضدبرش و کف مواد باید تمام جوانب کار مورد سنجش و بررسی دقیق قرار گرفته شود و متناسب با آن، تجهیزات ایمنی استاندارد و مناسبی را تهیه نمائید. دستکش کار باید فیت دستان شما باشد. جهت انجام برخی از فعالیت های مهم، توجه داشته باشید که قیمت دستکش ایمنی را ملاک انتخاب قرار ندهید و تنها به کیفیت جنس دستکش کار توجه داشته باشید.

جهت تهیۀ انواع دستکش کار می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و به صورت آنلاین دستکش مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()