نایلون شیرینگ از دیگر انواع پلاستیک بسته بندی موجود در بازار محسوب می شود. به طور کلی صنایع مختلفی جهت بسته بندی محصولات از پلاستیک استفاده می کنند. تنوع نایلون هایی که جهت امور بسته بندی اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است. از این رو صنعت گران متناسب با نوع محصولاتی که انجام می دهند، می توانند از مزایای خرید نایلون شیرینگ استفاده نمایند. این نوع پلاستیک نسبت به حرارت و دمای بالا حساس است و تغییر فرم پیدا می کند. از این رو جهت بسته بندی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، بطری های نوشیدنی، مواد غذایی و غیره از ویژگی های نایلون شیرینگ استفاده می شود.

شرکت دریا پلاستیک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پلاستیک های صنعتی و بسته بندی فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت برآورده نمودن نیاز بازار اقدام به تولید رول نایلون شیرینگ به صورت تک لا و چند لا با ابعاد استاندارد و یا سفارشی می نمایند.

فروش نایلون شیرینگ درجه یک

با توجه به نوع بسته بندی نیاز به استفاده از نایلون شیرینگ با درجه بندی های مختلف می باشد. در واقع جهت بسته بندی مواد غذایی که از نظر بهداشتی حائز اهمیت است، نیازمند به خرید نایلون شیرینگ درجه یک است. این در حالی است که جهت بسته بندی نهایی اکثر محصولات، استفاده از نایلون شیرینگ درجه دو و سه نیز جایز است.

بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند بر حسب نیاز و نوع کالاهایی که قصد بسته بندی آنها را دارند، از مزایای پلاستیک شیرینگ استفاده نمایند و شرایط مناسبی جهت تسریع بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل وسایل انجام دهند.

از مزایای اصلی بسته بندی نایلون شیرینگ می توان به کاهش ضربات وارده به کالاها حین حمل و نقل آنها و همچنین حفظ آنها در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار اشاره نمود.

جهت سفارش خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ می توانید با دفتر فروش شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()