مشخصات فنی دستگاه براکس

دستگاه مرغ خرد کن براکس بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ دارد که آلیاژ بکار رفته در آن بسیار مرغوب است. موتور دستگاه ا از نوع موتوژن ساخته شده و قدرت آن 4/3 اسب بخار بوده و ساخت کشور ایران است. تیغه آن دارای محافظی است که در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمیشود روی تیغه قرار داده می شود که برای محافظت و ایمنی دستگاه یک مزیت محسوب می شود.

دستگاه مرغ خردکن براکس دستگاهی رومیزی است و جثه کوچکی دارد. به همین خاطر می توان از آن در کسب و کارهایی که با مشکل جای اندک مواجه اند نیز بهره برد.  خرید دستگاه مرغ خرد کن براکس را از کابان تجهیز با بهترین قیمت انجام دهید.

جنس بدنه از ورق فولادی 6 میلی متر و جنس تیغه از فولاد خشک بوده که به راحتی قابل تیز شدن است و  برای استفاده آسان ازاین دستگاه یک میز به همراه دستگاه ارسال می شود.

این وسیله دارای پایه هایی با چرخ قفل دار است که جابجایی آن را ساده کرده است و وقتی در جای مناسبی دستگاه را قرار دادید قفل های چرخ را زده تا دیگر هنگام کار کردن تکان نخورد.

اگر به دنبال دوام و کارایی فوق العاده هستید دستگاه براکس را امتحان کنید. دستگاه مرغ خرد کن براکس که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می کند. دستگاه کاملی است که برای برش گوشت شما، چه برای مصارف خانگی و چه برای مشاغل شما باعث افزایش کارایی شده و بسیار مولد و سودآور است.

قیمت دستگاه

دستگاه مرغ خردکن براکس بسته به مدل  و میزان حجم و ظرفیتی که دارد با قیمت های مختلف عرضه می شود. مدل های تمام اتوماتیک معمولا گران تر هستند، اما مدل های نیمه اتوماتیک و دستی، نیاز به دخالت افراد دارند و باید یک اپراتور با آنها کار کند. به همین دلیل این مدل ها ارزان تر هستند. در مجموع قیمت  خرید دستگاه مرغ بر فروشگاهی براکس زیاد بالا نیست و به فاکتورهایی همچون جنس بدنه و تیغه، مدل، ظرفیت و مواردی از این دست بستگی دارد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()