معرفی و کاربرد چاقوی برقی کباب ترکی

یک مدل از انواع تجهیزات آشپزخانه‌ای چاقوی برقی کباب ترکی یا دونر کباب است که با سیم به آداپتوری وصل است که به برق زده میشود و همان لحظه که به برق می زنید می توانید از دستگاه استفاده کنید . خرید چاقوی برقی کباب ترکی را از سایت انجام دهید.

معمولاً چاقوی برقی کباب ترکی دو مدل تیغه دارند یک مدل تیغه هاشان صاف که برای گوشت استفاده میشود و یک مدل تیغه هاشان دندانه ای است که برای مرغ استفاده میشودکه عمدتا این دو مدل تیغه را همه چاقوهای برقی دارند.

کار کردن با این دستگاه خیلی راحت است فقط کافی است آن را به برق وصل کنید. یک شاسی در پشت این تیغه تعبیه شده که شما با فشار دادن آن، تیغه شروع  به حرکت میکند موتور دستگاه روشن می شود و فقط کافی است که کاربر خیلی راحت این چاقو را روی گوشت سر بدهد.

 تمام لایه های رویی گوشت تکه تکه می شود و این خیلی مهم است البته این چاقوی برقی با اندازه  فاصله ی تیغه تنظیم میشود یعنی شما میتوانید تیکه های درشت تری از گوشت را جدا کنید یا تکه های نازک تری را تنظیم کنید.

ویژگی های این دستگاه

از ویژگی‌ های این دستگاه راحتی استفاده از آن است به این صورت که خیلی راحت وقتی تیغه را روی گوشت حرکت می‌دهید تکه های گوشت جدا میکند و به کف دستگاه کباب ترکی یا دونر کباب شما می ریزد که البته دستگاه کباب ترکی بعضی ها کفشان گریل دارد یعنی علاوه بر اینکه خود گوشت ریخته میشود پایین و یک مقدار بیشتری گریل می شود.

چاقوی برقی کباب ترکی در مقایسه با نوع دستی آن بهتر است چون در مدل دستی درگیر بودن با آن چاقوها  فشاری که برای بریدن در مدت زیاد کاربر باید متحمل شود در این دستگاه دیده نمی شود. فروش چاقوی کباب ترکی توسط کابان تجهیز انجام می گیرد. 

ولی این دستگاه خیلی راحت است کار کردن باهاش فقط کافی است که چاقو را  از بالا سر بدهند روی گوشت یا مرغ و خیلی زیبا تکه تکه میکند و به پایین می ریزد.

نکته حائز اهمیت در این چاقو ها این است که قابلیت شست و شو دارند. با وجود اینکه دستگاه برقی است، اما می توان بعد از هر بار استفاده به ‌آسانی تیغه و قطعات داخلی دستگاه را شسته و مجدداً از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر این قابلیت بسیار عالی، شما می‌توانید تیغه‌های چاقو کباب‌ترکی را به‌طور جداگانه نیز خریداری کنید. این امکان باعث می شود تا در صورتی که به هر دلیلی مانند کند شدن تیغه ها، نیاز به تعویض آنها داشتید ، به مشکل نخورید. همچنین این دستگاه قابل استفاده برای برش گوشت خام نیز است.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()