تعمیر چرخ گوشت صنعتی  چیست؟

تعریف تعمیر چرخ گوشت صنعتی :

چرخ گوشت ها مانند هر ابزار دیگری بعد از مدتی ممکن است با ایراداتی مواجه شوند و به تعمیر چرخ گوشت صنعتی نیاز پیدا کنند. با توجه به این که انواع چرخ گوشت موجود می باشد برای  تعمیر انواع چرخ گوشت صنعتی نیز باید به نوع آن ها توجه کرده و نسبت به نوع آن به بهترین وجه به تعمیر بپردازیم. همانطور که می دانید چرخ گوشت ها در انواع صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی وجود دارند و برای هر کدام از این ها قطعات مختلفی نیز وجود خواهد داشت. همچنین برای تعمیر کردن هر چرخ گوشتی باید به ساختار آن ها نیز توجه کرد. این ساختار ها شامل نوع موتور، نوع سیستم برقی، نوع ساختار ظاهری و همچنین عملکرد کلی این دستگاه ها می باشند. به طور کلی نوع موتور ها در همه چرخ گوشت ها شامل موتور های تسمه ای و سیستم انتقال موتور گیربکسی وجود دارد که باید بنا بر نوع کاربردی که چرخ گوشت می تواند در مشاغل مختلف داشته باشد، از این چرخ گوشت استفاده نمود. در مورد نوع سیستم برقی نیز باید گفت سیستم برقی در چرخ گوشت ها به صورت سیستم تک فازی، سیستم برقی سه فازی و یا سیستم می باشد که در بعضی از چرخ گوشت ها از هر دو سیستم استفاده خواهد کرد و در صورت مشکل مربوط به سیستم برقی آن ابتدا باید شناخت کافی در مورد چرخ گوشت و نوع سیستم موجود در آن داشته باشیم. در صورت وجود هرگونه مشکلی مربوط به موتور چرخ گوشت نیز باید اطلاعاتی در مورد چرخ گوشت گیربکسی و تسمه ای داشته باشید و سپس نسبت به تعمیر آن ها اقدام نمایید. زیرا هر کدام از این دستگاه ها به گونه خاصی تعمیر خواهد شد. همچنین باید گفت چرخ گوشت را بر اساس شکل ظاهری آن ها به مدل های رومیزی، ایستاده، دارای چرخ و فاقد چرخ تقسیم می شوند و همچنین بر حسب یخچال دار بودن یا فاقد یخچال نیز تقسیم خواهند شد. هر کدام از انواع چرخ گوشت که در بالا به آن ها اشاره شد دارای قطعات خاصی هستند که در صورت ایجاد هر گونه مشکلی در آن ها باید به نوع خاصی از تعمیر چرخ گوشت صنعتی متوسل شده و به ترمیم یا تعویض قطعات آن ها پرداخت.

علت مشکلات رخ داده و تعمیر چرخ گوشت صنعتی:

مشکلات زیادی در هر دستگاهی می‌ تواند باعث بروز مشکلات کلی در یک سیستم شود. چرخ گوشت ها با توجه به این که به طور کلی از قطعات ریز و درشتی ساخته شدند، وجود هرگونه ایراد و یا خطا در یک قطعه حتی یک پیچ در این دستگاه می‌ تواند باعث بروز مشکلات در کل دستگاه شود به همین دلیل باید گفت می ‌توان مشکلات بسیار زیادی برای هر دستگاهی مانند چرخ گوشت ها در نظر گرفت. فروش چرخ گوشت توسط مرکز معتبر تراز ایران انجام می گیرد.

یکی از مشکلات بسیار عمومی که در هر چرخ گوشتی اتفاق می افتد گیر کردن گوشت در داخل لوله حلزون مانند چرخ گوشت می باشد که در بعضی از چرخ گوشت ها به دلیل چربی بسیار بالای این گوشت ها می باشد. همچنین باید گفت قطعات بسیار سفت یک گوشت می ‌تواند باعث گیر کردن گوشت در داخل این قطعه حلزون مانند شود. البته در بعضی از چرخ گوشت ها نیازی به تعمیر آن نیست و تنها با فشردن دکمه چرخش معکوس در این دستگاه می‌‌ توان نسبت به بالا آمدن گوشت اقدام کرده و آن را دوباره داخل چرخ گوشت فرستاد. نوع دیگری از تعمیر چرخ گوشت صنعتی که به علت مشکلات بسیار عمده و معمولی در چرخ گوشت می باشد مربوط به کند شدن تیغه چرخ گوشت و دنده چرخ گوشت است که برای آن ها راه حل های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه حل ها باز کردن چرخ گوشت و تیز کردن این قطعات می باشد و راه حل دیگر سپردن این قطعات به متخصصانی می باشد که می ‌تواند به تیز کردن قطعات مختلفی بپردازد.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()