لوازم یدکی جرثقیل، قطعات متعددی را شامل می شود. جرثقیل به عنوان یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که شاهد کاربرد آن در اجرای برخی از پروژه های ساختمان سازی، عمرانی و راهسازی می باشیم. هدف از طراحی و ساخت انواع جرثقیل، حمل و جابجایی وسایل سنگین در اجرای پروژه های مختلف می باشد. به عنوان مثال در اجرای عملیات ساختمان سازی و ساخت برج های بلند، استفاده از جرثقیل جهت حمل تیرآهن و وسایلی از این قبیل به ارتفاعات بالا لازم و ضروری است. فروش لوازم یدکی جرثقیل نیز به دلیل تأمین قطعات و جایگزین نمودن آنها بجای قطعات آسیب دیده صورت می گیرد.

پارت یدک راهسازی از جمله مراکز ارائه دهندۀ قطعات جرثقیل و دیگر ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر و رایج در سطح کشور می باشند. این مجموعه با راه اندازی سایت پارت یدک راهسازی، همچنین امکان ارتباط اینترنتی و ثبت سفارشات لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم نموده است.

فروش لوازم یدکی انواع جرثقیل با قیمت ارزان

جهت تأمین قطعات جرثقیل، ضرورت دارد که شما از اصل بودن لوازم یدکی مطمئن گردید. چرا که اکثر ماشین آلات جرثقیل برندهای خارجی هستند و لوازم یدکی جرثقیل به صورت وارداتی در داخل کشور تأمین می شوند. برخی از افراد کلاهبردار و سودجو در بازار خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین هستند که قطعات تقلبی عرضه می کنند و باعث نابسامانی بازار و بی اعتماد نمودن خریداران شده اند.

بدین ترتیب هنگام خرید قطعات جرثقیل کاتو، کوماتسو، کاترپیلار، و دیگر برندهای معتبر از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید. در صورت بی توجهی و سهل انگاری در این مسئله، ممکن است قطعات بی کیفیت را جایگزین لوازم یدکی اصلی جرثقیل نمائید. در این صورت مدت زمان زیادی دوام نخواهند داشت و ممکن است مجدداً ماشین دچار نقص فنی گردد و نیاز به خرید مجدد قطعات جرثقیل داشته باشید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()