تعریف چرخ گوشت نیمه صنعتی:

حتماً دستگاه ‌هایی را در صنایع مختلف دیده اید که دو منظوره می باشند و از آن ها می توان استفاده های مختلفی داشت. چرخ گوشت ها از ابزار های مهمی هستند که در مکان های مختلفی مانند منازل، رستوران، فست فود و همه آشپزخانه هایی که در آن ها به طبخ غذا می پردازند استفاده می شود. چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از دستگاه‌ هایی است که هم برای منازل و هم برای صنایع مختلف می توان از آن ها استفاده نمود. این دستگاه ها به گونه ای ساخته شدند که می ‌تواند انواع کاربرد ها را شامل شده و دارای کیفیتی می باشند که هم برای صنایع و مشاغل مختلف جوابگو هستند و هم اینکه برای مصارف معمولی که در منازل استفاده می‌ شود جوابگو می باشند. به این ترتیب از یک دستگاه چرخ گوشت های نیمه صنعتی می توان نهایت استفاده را برد. فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی از طریق این مرکز انجام می گیرد.

چرخ گوشت ها صرف نظر از انواع برند که دارند در اندازه ها و ابعاد گوناگونی تولید می شوند که باعث می شود میزان یکی از کاربرد های آن ها بالاتر برود. مثلاً چرخ گوشت های نیمه صنعتی که دارای ابعاد بزرگی می باشند برای استفاده در صنعت دارای بیشترین مزایا و بیشترین استفاده خواهند بود. در کارخانه های تولید کننده چرخ گوشت اکثر چرخ گوشت های نیمه صنعتی با برند های متفاوت را به صورت رومیزی و با ابعاد متوسط تولید می کنند که بتوان از آن ها در همه مشاغل و همچنین در منازل به راحتی استفاده کرد. ابعاد چرخ گوشت نیمه صنعتی از سایز های بسیار کوچک تا سایز هایی که بسیار بزرگتر هستند را شامل شده و می توان از آن ها به راحتی استفاده نمود. می توان گفت بیشترین مشاغلی که در استفاده از این چرخ گوشت ها نقش دارند مشاغلی مانند قصابی ها می باشند. در قصابی ها چرخ گوشت های نیمه صنعتی بیشترین کاربرد را داشته و به صورت رومیزی قرار گرفته و می تواند در برند های متفاوتی باشد که همچنین قادر است انواع و اقسام گوشت ها را چرخ کند.

اطلاعاتی در مورد چرخ گوشت نیمه صنعتی:

همانطور که گفته شد چرخ گوشت نیمه صنعتی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف و مشاغل و همچنین منازل می باشد. اگر بخواهیم در مورد انواع چرخ گوشت های نیمه صنعتی اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم که این چرخ گوشت ها می ‌توانند در ابعاد مختلفی وجود داشته باشند و همچنین به اشکال مختلفی نیز ساخته خواهند شد. این چرخ گوشت ها دارای مزایای بسیار زیادی هستند که در مشاغل کوچک باعث شده است از آن ها بهترین استفاده را داشت. چرخ گوشت ها به علت این که می تواند در طول روز به کار بپردازند در مشاغل کوچک مانند قصابی ها و همچنین آشپزخانه ها کاربرد های بسیار زیادی را شامل می‌ شوند. همچنین در رستوران ها استفاده از این چرخ گوشت ها دیده می شود. این چرخ گوشت ها به صورت ایستاده و یا رومیزی دیده می شوند، همچنین بعضی از چرخ گوشت های نیمه صنعتی دارای چرخ هستند که قابلیت جابجایی را به آن ها اضافه خواهند کرد و بعضی از آن ها نیز بدون چرخ بوده و در جایی ثابت قرار خواهند گرفت.

توضیحات لازم درباره ی چرخ گوشت نیمه صنعتی:

 بعضی از چرخ گوشت هایی که نیمه صنعتی می باشند سیستم های پیشرفته تر بیشتری داشته که از آن ها می ‌توان به یخچال ها اشاره نمود. یخچال در انواع چرخ گوشت های نیمه صنعتی قادر هستند میزانی از گوشت های چرخ شده و یا گوشت های چرخ نشده را در خود نگهداری کرده و این قابلیت می‌ تواند در قصابی ها و رستوران ها کاربرد بسیار زیادی داشته باشد که این قابلیت از خراب شدن و فاسد شدن گوشت ها جلوگیری می کند. نوع دیگری از چرخ گوشت های نیمه صنعتی بر اساس فاز آن ها تقسیم بندی شده و بر اساس ابن تقسیم‌ بندی تک فاز و سه فاز خواهند بود. برای این که بتوان این چرخ گوشت ها را تهیه نمود می توان به مراکز مختلف خرید و فروش چرخ گوشت مینروا اشاره نمود و هم می‌ توان گفت این لوازم در بعضی از مراکز اینترنتی با برند های مختلفی به فروش خواهد رسید.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()