لاستیک بارز از دیگر برندهای مطرح موجود در بازار می باشد که موفق به تولید انواع لاستیک رادیال، شده اند. گروه صنعتی بارز از سال 1993 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و دفتر مرکزی خود را در تهران تأسیس نموده است. تیوب و نوار تایر از جمله محصولات ابتدایی مجموعۀ بارز می باشد که با گذشت زمان توانستند موفق به تولید انواع لاستیک بارز در مدل های مختلف گردند.

این مجموعه جهت تولید انواع لاستیک بارز، از مواد اولیۀ پلیمری درجه یک استفاده نموده اند تا بدین وسیله بتوانند کیفیت این محصول را بهبود ببخشند. فروش لاستیک بارز با طرح گل های متفاوت تولید شده و در دسترس رانندگان قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله متناسب با موقعیت های مختلف بتوانند مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و پخش لاستیک های سواری و غیره فعالیت دارد و از کادر فروش مجرب جهت مشاوره به مشتریان استفاده می نماید.

موارد مهم و کلیدی خرید لاستیک بارز

نکات مهم و اساسی در حوزۀ خرید لاستیک بارز وجود دارد که می توان به بررسی مشخصات فنی آنها اشاره نمود. لاستیک بارز به عنوان لاستیک دولتی نیز به بازار عرضه می شود و توسط فروشندگان پخش تایر در دسترس دارندگان اتومبیل، با قیمت ارزان قرار می گیرد.

انتخاب و خرید لاستیک با کیفیت مانند  خرید لاستیک نکسن برای اتومبیل، امکان کنترل فرمان خودرو را راحت تر می کند، علاوه بر آنکه در سطوح خیس و لغزنده بهتر می توان خودرو را کنترل نمود و خط ترمز کوتاه تری خواهد داشت. به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک های بارز از آن برخوردار هستند، طرفداران زیادی دارد و از نظر قیمت نیز نسبت به برندهای خارجی ارزان تر است و افراد راحت تر می توانند آن را خریداری کنند.  

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، امکان خرید آنلاین لاستیک بارز برای دارندگان خودرو فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()