انواع ترازوی دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

رشد و گسترش استفاده از ترازو در ابعاد گوناگون ، موجب گستردگی و فراوانی انواع ترازوی دیجیتال شده است. جهت خرید ترازوی دیجیتال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزات اقدام نمائید. 

ترازوی فروشگاهی به عنوان مرسوم ترین و متنوع ترین انواع ترازو می باشد. ترازوی گرمی، ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی رطوبت سنج، ترازوی طلا، ترازوی زعفران، ترازوی پزشکی، ترازوی زیرپایی، ترازوی آشپزخانه، ترازوی داروخانه ای، ترازوی قد و وزن، ترازوی نوزاد و ده ها و صدها نوع دیگر از انواع ترازو دیجیتال  در اطراف ما طراحی، تولید و مصرف می شوند.

بدنه ترازوی دیجیتال : بدنه غالب ترازوها از جنس استیل یا پلاستیک فشرده ABS ساخته می شوند. پلاستیک خشک و فشرده در برابر نور خورشید مقاوم می باشد و دچار رنگ پریدگی نمی شود و اینکه در برابر ضربه های احتمالی و ناگهانی مستحکم می باشد.

سینی توزین به صورت تخت و لبه دار از جنس استیل یا پلاستیک فشرده تولید می شود که جنس استیل به راحتی قابل نظافت و شستشو می باشد.

هنگام خرید ترازوی فروشگاهی به نوع امکانات دستگاه توجه داشته باشید. 

باتری ترازوی دیجیتال: این باتری در مواقع عدم دسترسی به برق شهری ترازو را پشتیبانی می کند. باتری ها قابل شارژ بوده و قادر هستند تا ساعت ها بدون نیاز به برق عمل توزین را  انجان دهند.

علاوه بر قطعات گفته شده، ترازوی دیجیتال دارای امکانات متفاوتی هستند مانند چاپگر داخلی، حافظه داخلی و جانبی، امکان اتصال به شبکه و بارکدخوان و غیره می باشد.

کیبورد ترازوی دیجیتال : صفحه کلید ترازوی دیجیتال شامل مجموعه ای از اعداد و حروف هایی است که انجام عملیات فروش را برای کاربران آسان می سازند. مواردی مانند وارد کردن نام و قیمت کالا

فروش انواع ترازوی دیجیتال

اگر در حیطه کاری خود نیاز به استفاده از ترازوی دیجیتال دارید، با ورود به سایت فروشگاه تجهیزات می توانید مدلهای مختلف را بررسی و مقایسه کرده و به صورت انلاین خرید کنید. در فروشگاه تجهیزات انواع برندهای معتبر تولید کننده ترازوی دیجیتال، هم داخلی هم خارجی عرضه می گردند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()