امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تردمیل  گزینه بسیار خوبی برای تمرین و ورزش کردن در منزل است. تردمیل که در انواع مختلفی ارائه می شود، می تواند برای افراد مختلف در سنین مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توان انواع تردمیل مختلفی را بر اساس نیاز خود بررسی کنید و آن را خریداری نمایید. فروشگاه هایپرجیم نیز از جمله فروشگاه های معتبری است که بسیاری از نیازهای شما در خصوص تجهیزات ورزشی، مخصوصاً تردمیل را برآورده می کند.

برای استفاده از وسیله، باید به نکات استفاده از تردمیل توجه کنید که سبب استفاده بهینه، تضمین سلامتی شما و افزایش طول عمر دستگاه می شود.

در هنگام استفاده از تردمیل چه نکاتی را رعایت کنیم؟

استفاده از تردمیل شامل نکات و قوانینی است که اگر آن ها را رعایت کنید، از مزیت های تردمیل به خوبی استفاده می کنید. رعایت این نکات علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه شما، سبب تضمین سلامتی شما نیز می شود.

به همین سبب دیگر نگران آسیب هایی که استفاده از تردمیل می تواند برای شما ایجاد کند، نخواهید بود.

به آرامی شروع کنید

 اکثر تردمیل ها دارای ویژگی های ایمنی هستند که مانع از شروع سریع آن ها می شود؛ اما گاهی عکس این امر رخ می دهد.

درنتیجه برای ایمن ماندن همیشه هنگام روشن کردن دستگاه، یک پا را در دو طرف کمربند قرار دهید و تنها پس از اینکه متوجه شدید حرکت دستگاه با سرعت کند آغاز شده است، هر دو پا را بر روی دستگاه قرار دهید. در آن هنگام استفاده از دستگاه در شرایط ایمن قرار داد.

انتظار سرگیجه داشته باشید

 چند بار اول که از تردمیل استفاده می کنید، ممکن است احساس سرگیجه کنید. بدن شما فقط در دفعات اول دچار عدم تعادل می شود. پس از آنکه به مرور زمان از تردمیل استفاده کنید، بدنتان به آن عادت می کند و دیگر دچار سرگیجه نخواهید شد. فروش تردمیل باشگاهی به صورت آنلاین نیز انجام می گیرد.

چنین امری طبیعی است. اگر این سرگیجه ها ادامه دار شد حتماً با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید. حتی در صورت نیاز مدتی استفاده از تردمیل را کنار بگذارید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()