اسکی فضایی یا الپتیکال یکی از تجهیزات پرکاربرد باشگاهی است که برای کاهش وزن و تناسب اندام بهترین گزینه عنوان می‌ شود. زیرا این دستگاه با فرم دهی کل بدن، عملکرد چندین دستگاه را با یکدیگر ارائه می دهد. اسکی فضایی در انواع، مدل ها، سایزها و برندهای متفاوت تولید می شود و با قیمت های متنوعی در اختیار مخاطبان قرار می‌ گیرد. اگر خواهان خرید اسکی فضایی باشگاهی هستید باید در ابتدا نیاز خود از این دستگاه را مشخص کنید. زیرا این نوع از تجهیزات ورزشی با توجه به نوع خود، امکانات و ویژگی‌ های متنوعی دارند که در ادامه به در هایپر جیم بررسی آنها می پردازیم.

عوامل تاثیرگذار در قیمت اسکی فضایی باشگاهی چیست؟

قبل از خرید اسکی فضایی باید در ابتدا از امکانات و ویژگی های آن اطلاع پیدا کرد. زیرا هر چقدر امکانات یک دستگاه پیشرفته تر باشد، هزینه های آن نیز افزایش پیدا می‌ کند. از این رو افراد بهتر است مدل و برندی را انتخاب کنند که متناسب با بودجه در نظر گرفته آنها باشد. در حالت کلی عواملی که در قیمت این دستگاه تاثیرگذار است، به صورت زیر عنوان می شوند.

امکانات دستگاه اسکی فضایی باشگاهی

الپتیکال باشگاهی در مقایسه با نوع خانگی آن، وزن بیشتری را تحمل می کند. از این رو نوع باشگاهی این دستگاه بسیار پرطرفدار است.

نمایشگر دستگاه

این دستگاه ها در هر نوعی، مجهز به نمایشگر  هستند. در این نمایشگر میزان ضربان قلب، تنظیم سرعت دستگاه، میزان کالری، مسافت، درجه هوا، ساعت و غیره  نشان داده می شود.

کارایی و عملکرد

انواع اسکی فضایی باشگاهی بر اساس مقاومت خود نیز قیمت گذاری می شوند. در واقع عملکرد این محصولات بر اساس مگنتی یا التزومگنتی بودن مشخص می شود.

امکان نصب برنامه های ورزشی

برخی از این دستگاه ها به گونه ای طراحی می شوند که امکان نصب برنامه ورزشی را به مخاطب می دهند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()