انواع دوچرخه ثابت بر اساس محل استفاده

 شاید اکثر ما دوچرخه های ثابت را در باشگاه دیده باشیم و فکر کنیم تنها استفاده آن در باشگاه های ورزشی است، اما اینطور نیست. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از سایت انجام دهید.

دوچرخه ثابت می تواند مانند تردمیل در منزل شما نیز وجود داشته باشد و به شما در انجام تمرینات ورزشی در خانه کمک کند. به طور کلی در دو دسته زیر قرار می گیرند:

  • دوچرخه ثابت خانگی
  • دوچرخه ثابت باشگاهی

دوچرخه ثابت خانگی نیاز به فضای زیادی ندارند. همچنین صدای کمتری را در مقایسه با تردمیل تولید می کنند. این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای انجام ورزش های هوازی در منزل است.

دوچرخه ثابت اسپینینگ

نوع دیگری از دوچرخه ثابت باشگاهی که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید، دوچرخه ثابت اسپینینگ است. این مدل از حرفه ای ترین انواع بوده و به دوچرخه های کورسی شباهت زیادی دارد. برای افرادی که می خواهند دوچرخه سواری نزدیک به واقعیت را در فضای بسته تجربه کنند توصیه می شود.

افراد می توانند در هنگام رکاب زدن به صورت نیم خیز شوند و کالری بیشتری را هنگام رکاب زدن بسوزانند.  

دوچرخه ثابت باشگاهی چیست؟

پیش تر اشاره شد که محبوب ترین دوچرخه های ثابت، دوچرخه ثابت باشگاهی است. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، کاربرد این دوچرخه در باشگاه های ورزشی می باشد.

بیشتر ورزشکاران در باشگاه ها برای تمرین ورزش دوچرخه سواری، تناسب اندام، فرم دادن به عضلات و ماهیچه پا، بهبود عملکرد دستگاه تنفسی، چربی سوزی، تقویت اوضاع قلبی عروقی بدن و از این قبیل موارد به سراغ این دستگاه برای تمرین می روند. فروش دوچرخه ثابت در تنوع بالا در هایپرجیم انجام می گیرد.

دوچرخه ثابت باشگاهی یک وسیله مکانیکی بوده که پدال های آن با اعمال نیرو توسط فرد به حرکت در می آید. علاوه بر دسته بندی قبلی، این دستگاه به انواع نشسته، ایستاده و اسپینینگ تقسیم می شود. مدل نشسته دوچرخه ثابت فشار کمتری را به کمر فرد هنگام تمرین وارد می کند و برای افراد آسیب دیده بسیار مناسب تر است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()