دریچه کولر از لوازم ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد و از این وسیله در کانال کشی ها استفاده می شود. از دریچه کولر در ساختمان های مختلف از قبیل اداری، مسکونی ، تجاری استفاده می شود. این وسیله برای بهبود ورود هوای مطبوع مورد استفاده قرار گرفته و خرید دریچه کولر در انواع مختلف انجام می گردد.

ویژگی دریچه کولر

استفاده از دریچه کولر برای انواع لوازم سرمایشی و گرمایشی بوده و بخصوص برای کولر این وسیله بسیار پرکاربرد است و در خروجی سیستم کانل کشی قرار داده شده تا بتواند هوای تازه و مطبوع را به داخل ساختمان انتقال دهد. دریچه کولر قابلیت تنظیم میزان ورودی هوا را داشته و در انواع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از انواع دریچه ها می توانند شعاع بیشتری را پوشش دهند و برای مکان های بزرگ تر بسیار مناسب خواهند بود بنابراین شرایط ساختمان و میزان فضا تاثیر بالایی در انتخاب دریچه کولر دارد. تهران دما یکی از فعالان در زمینه ی کانال سازی و فروش انواع دریچه می باشد که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و قادر به اجرای انواع پروژه های ساختمانی با بهترین کیفیت می باشد.

فروش و نصب انواع دریچه کولر

دریچه کولر آخرین قسمت در اجرای کانال سازی بوده و نوع دریچه و همچنین نحوه ی کانال کشی بسیار مهم بوده و به همین جهت است که پیمان کاران و معماران همواره به دنبال اجرای کانال سازی و اجرای آن به صورت اصولی و کاربردی می باشند. استفاده از دریچه کولر مناسب بسیار مهم است و برای دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با متخصصین ما در تهران دما تماس بگیرید. تهران دما فروش مستقیم انواع دریچه کولر را با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می کند و برای خرید این محصولات با مراجعه به سایت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و با ما تماس بگیرید.

تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   09190888245

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()