تابلو یکی از مهمترین وسایلی است که جهت تزئین در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل تنوع بالای طرح و متریال در ساخت تابلو، افراد مختلف با سلایق متفاوت به راحتی می توانند تابلوی مورد علاقۀ خود را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایند. البته امکان خرید تابلو گران برای لوک پسندان وجود دارد. اگر به دنبال ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون محل کار و یا منزل هستید، می توانید اقدام به خرید تابلو در طرح های مدرن و کلاسیک نمائید.

فروشگاه دکور آفیس یکی دیگر از مجموعه های عرضه کنندۀ لوازم دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران فعالیت خود را آغا نموده است و به اقتضای برآورده نمود نیاز بازار، فروش تابلوهای نقاشی، دکوراتیو، پارچه ای، نقش برجسته و غیره را به لیست محصولات فروشگاه افزوده است.

آشنایی با انواع سبک تابلو

جهت انتخاب و خرید تابلو به سبک های کلاسیک، شناخت سبک های مختلف نقاشی برای هنرمندان از حساسیت بالایی برخوردار است ولی با ظرافت تمام اقدام به انتخاب تابلوی نقاشی می نمایند ولی برخی از طرح های تابلو نقاشی عام پسند هستند و افراد زیادی علاقه مند به خرید آنها هستند تا بدین وسیله بتوانند زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمایند.

تابلوی نقاشی رمانتیک، تابلو مناظر طبیعی، تابلوی نقاشی با اشکال انتزاعی و ... از جمله انواع سبک نقاشی تابلوهای تزئینی هستند که در ابعاد بزرگ و کوچک با متریال مختلف طراحی می شوند. افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند متناسب با محیط های مختلف، مناسب ترین نوع تابلوی دکوراتیو را انتخاب نموده و جهت ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق ها، راهرو و غیره بر روی دیوار نصب نمایند و بدین وسیله بر زیبایی دکوراسیون بیفزایند.

جهت مشاورۀ رایگان جهت انتخاب و خرید تابلوی مناسب مانند خرید تابلو منظره و طبیعت و... می توانید نگاهی به محصولات تابلوی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و پس از بررسی تمام جوانب، با در نظر گرفتن قیمت، بهترین تابلوی مورد پسند خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()