ویژگی هایی که باید قبل از خرید بدانید

بسیاری از دستگاه های ورزشی وجود دارند که از نکات و ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. شما می توانید با داشتن آگاهی کامل اقدام به خرید تردمیل با کیفیت کنید. به برخی از این نکات در ادامه اشاره می کنیم.

همانطور که می دانید این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها کارایی و ویژگی خاص خودش را دارد. به عنوان مثال صفحه دیجیتالی نمایشگر، بالشتک محصول، موتور، شیب، سرعت و دیگر موارد ویژگی هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

بالشتک محصول: بسیاری از افراد برای خرید تردمیل باشگاهی به بالشتک یا همون قطعه ای که روی آن شروع به دویدن می کنند توجه دارند. این قسمت یکی از اصلی ترین قطعات تردمیل به حساب می آید و باید از سرعت و نرمی کافی برخوردار باشد.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: دومین قطعه این دستگاه که برای عده دیگری از افراد مهم تلقی می شود، صفحه نمایشگر دیجیتالی تردمیل است. البته می توان حق را به این افراد داد زیرا این قطعه جزء اصلی ترین و کاربردی ترین قسمت تردمیل است. با توجه به این صفحه که در دو نوع ال سی دی و ال ای دی روانه بازار شده است، شما قادر هستید برخی ویژگی های موجود در این محصول را مشاهده کنید. به عنوان مثال می توانید ضربان قلب، تنفس، سرعت و دیگر مواردی که در این دستگاه وجود دارد را بررسی کنید.

شیب تردمیل: شیب تردمیل موردی برای افرادی است که به ورزش های سخت و کاهش وزن علاقه دارند که از آن استفاده می کنند. با تنظیم شیب های مختلف و همچنین سرعت های متفاوت در این دستگاه شما می توانید شدت ورزش خود را افزایش دهید.

همچنین با داشتن یک روتین ورزشی مناسب می توانید به وسیله انجام دادن فعالیت های ورزشی روی تردمیل، به تناسب اندام، کاهش وزن، کاهش کلسترول یا حتی تنظیم میزان قند خود کمک بسیاری کنید. اگر بعد خرید تردمیل ، روزانه به دویدن روی این محصول عادت کنید، کاهش وزن چشمگیری را شاهد خواهید بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()