میلگرد استیل از جمله فرآورده های پرکاربرد آلیاژ استیل استنلس محسوب می شود. ساخت میلگرد استیل بر اساس گریدهای مختلفی چون استیل استنلس گرید 200، 300 و 400 صورت می گیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف جهت تأمین میلگرد استیل مورد نیاز مجموعۀ خود، باید آگاهی کافی نسبت به خواص انواع میلگرد استیل با گریدهای مختلف داشته باشند. از ویژگی های بارز میلگرد استیل می توان به داشتن سطح صاف، صیقلی و براق آن اشاره نمود.

مجموعۀ استیل راشا از جمله مراکز وارد کنندۀ فرآورده های استیل استنلس در تهران می باشد. این مجموعه امکان سفارش خرید میلگرد استیل را با گریدهای مختلف برای عموم صنعت گران فراهم نموده است.

خرید میلگرد استیل با قیمت ارزان

با توجه به اینکه میلگرد استیل مصارف گوناگونی دارد، مجموعه های مختلف می توانند متناسب با حجم مورد نیاز مجموعۀ خود، انواع میلگرد استیل با کیفیت را تهیه نمایند. انتخاب نوع میلگرد به نوع کاربری شما خواهد داشت چون در حال حاضر امکان خرید میلگرد استیل بگیر و میلگرد استیل نگیر وجود دارد. هر کدام از آنها دارای خواصی متفاوت از یکدیگر می باشند.

عمدتاً میلگرد استیل ضد زنگ یا نگیر در برابر عملیات های حرارتی همچون جوشکاری، تنگستن، اسپری آسیب پذیر نمی باشد. علاوه بر آنکه مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده خواهد داشت و کاربرد عمدۀ آنها را می توان در صنایع دریایی، کشتی سازی، ساخت هواپیما، درب و پنجره، نرده های راه پله، محافظ درب و پنجره و غیره مشاهده نمود.

معمولاً میلگرد استیل گرید 304 به عنوان میلگرد غیر مغناطیسی و نگیر شناخته می شود و دارای خاصیت ضد زنگ می باشند. کاربرد آن را در صنایع خودروسازی، ساخت تجهیزات خانگی، ظروف آشپزخانه، تجهیزات دکوراتیو و غیره مشاهده نمود.

از دیگر ویژگی های میلگرد استیل کربن، می توان به خاصیت انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. جهت سفارش  خرید میلگرد استیل 304 و... در نوع ضد زنگ با ابعاد مختلف می توانید از طریق مجموعۀ استیل راشا اقدام نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()