میلگرد استیل 304 از جمله میلگردهای رایج در صنایع مختلف می باشد. اگر با آلیاژ استیل آشنایی داشته باشید، می دانید که این نوع فلز به دلیل ساختار عناصر تشکیل دهندۀ آن می تواند با خواص متفاوت تولید شود. بنابراین هنگام خرید محصولات خام استیل، توجه به گرید آلیاژ استیل ضرورت دارد. در ادامۀ متن به موارد کاربرد میلگرد استیل 304 خواهیم پرداخت.

مجموعۀ استیل راشا از دیگر مراکز معتبر وارد کنندۀ محصولات خام استیل همچون انواع میلگرد استیل، پروفیل استیل و غیره می باشند. در لیست محصولاتی که این مجموعه عرضه می کند، امکان سفارش  خرید میلگرد استیل 304 با ابعاد مختلف برای صنایع مختلف فراهم می باشد.

موارد کاربرد میلگرد استیل 304

میلگرد استیل 304 دارای خواص ضد زنگ می باشد و جهت مصارف در محیط باز به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. صنعت کشتی سازی، صنایع دریایی، صنایع نظامی، صنعت ساخت تجهیزات درب و پنجرۀ استیل، ساخت تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی از جمله موارد مهم و پرکاربرد برای میلگرد استیل 304 به شمار می روند.

از خواص فیزیکی میلگرد استیل 304 می توان به چگالی 8 آن اشاره نمود. درصد عناصر تشکیل دهندۀ آلیاژ میلگرد استیل 304 عبارتند از کربن 0.07% ، فسفر 0.045% ، کرم 17 الی 19% ، منیزیم 2% و ... اشاره نمود و میزان درصد عنصر کروم نقش اساسی در خواص ضد زنگ بودن این نوع میلگرد خواهد داشت.

هنگام خرید میلگرد استیل ، توجه به ویژگی های ظاهری و ساختاری آن ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری و کاربرد آن خواهد داشت. کاربرد گستردۀ میلگرد استیل 304 را می توان در ساخت نرده های استیل و محافظ درب و پنجره مشاهده نمود. صنایع مختلف می توانند متناسب با مصارفی که دارند، به صورت اینترنتی از طریق شرکت استیل راشا، سفارش خرید میلگرد استیل 304 را با مشخصات فنی متفاوت و قیمت ارزان تر از بازار ثبت نمایند.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()