نکات ویژه در فروش تردمیل

این دستگاه از ویژگی ها و کاربردهای مختلفی برخوردار است. اما می توان گفت که همه آن ها یک ویژگی و هدف مشترک دارند. با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

بالشتک دستگاه: یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت تردمیل ها، بالشتک آن است. به این دلیل که وزن اصلی تمرین های ورزشی روی این قسمت از تردمیل قرار می گیرد. برای خرید این محصول باید به وزن خود دقت داشته باشید. زیرا نباید بیش از وزن مجاز روی این دستگاه قرار گیرد. در هنگام فروش تردمیل ارزان فروشنده ها حتما به شما این نکات را ارائه می دهند.

سرعت تردمیل: به دلیل دوندگی زیاد روی تردمیل، سرعت بالایی را روی دستگاه نصب کرده اند که می توانید با دور تند از آن بهره مند شوید. وجود این ویژگی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن خود هستند بسیار مفید است. با سرعت بالا سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا کرده و همچنین به سوزاندن کالری بدن شما کمک می کند.

شیب دستگاه: در هنگام  فروش تردمیل خانگی شما می توانید شیب دستگاه را امتحان کنید. دستگاه ها با طراحی متفاوتی که دارند شیب های استانداردی را به نمایش می گذارند. داشتن شیب بالا برای افرادی که به دنبال ورزش های سخت هستند متناسب است. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما دچار زانو درد، ضعف عضلات یا بیماری قلبی هستید، نباید از شیب بسیار زیاد استفاده کنید. زیرا این عمل سبب افزایش بیماری های شما می شود و ممکن است حال شما را بد کند.

دور موتور: دور موتور یکی دیگر از نکات ویژه ای است که باید به آن توجه داشته باشید. هرچه مدل تردمیل بالاتر باشد، موتور آن نیز پیشرفته تر است. این مورد همچنین به بالشتک دستگاه وابسته است. به این صورت است که در مدل های بالاتر، بالشتک تردمیل ها روان تر هستند. تمام این ویژگی ها را در زمان فروش تردمیل فروشنده ها به شما بازگو می کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()