طراحی دکوراسیون کار ساده ای نیست و تنها به سلیقۀ شخصی و هنر بسنده نمی شود. بلکه مسائل مختلفی از جمله تناسب، تضاد، تکرار، المان های تعادل، مقیاس، تناسب، هماهنگی و هارمونی باید در نظر گرفته شوند. با استفاده از ایده های خلاقانه می توان در موقعیت های مختلف با در نظر گرفتن هر کدام از این موارد، طراحی دکوراسیون را کاملاً متفاوت برنامه ریزی و اجرا نمود. اجرای طراحی دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن مسئله تأکید، می تواند نمای دکوراسیون را تحت شعاع قرار دهد و به همین دلیل با شیوه ای ماهرانه باید جذابیت بصری را در نمای داخلی بیشتر نمود. خدمات طراحی دکوراسیون توسط این مجموعه ارائه می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دارای پرسنل کاری متخصص در حوزه های مهندسی معماری، طراحی دکوراسیون داخلی و مهندسین عمران می باشد. هر کدام از آنها متناسب با نوع تخصص و تجربیاتی که دارند، قادر به پیاده سازی اصولی معماری، نوسازی و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان می باشند.

اجرای طراحی دکوراسیون به سبک مدرن

امروزه خیلی از افراد متقاضی اجرای طراحی دکوراسیون به سبک مدرن در نمای منزل و یا محیط کاری خود می باشند. بدین ترتیب طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند از المان های سبک مدرن جهت تأمین تجهیزات دکوارسیون، چیدمان وسایل و تزئین نمای داخلی استفاده نمایند. البته سبک نور پردازی در طراحی دکوراسیون مدرن، متفاوت از سبک های کلاسیک می باشد. علاوه بر آنکه نوع ترکیب رنگی و هارمونی رنگ ها در تجهیزات دکوراسیون، رنگ دیوار، کفپوش و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

هر کدام از سبک های طراحی دکوراسیون دارای نقطه کانی اختصاصی هستند که کل فضای داخلی را تحت شعاع قرار می دهند. مبحث طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط اداری بسیار گسترده می باشد و متأسفانه فرصت کافی جهت شرح کامل مباحث مرتبط با هر کدام از المان های طراحی دکوراسیون وجود ندارد و در مقالات دیگر بیشتر به نحوۀ طراحی دکوراسیون و معرفی اصول چیدمان و طراحی نمای داخلی خواهیم پرداخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نوسازی و طراحی دکوراسیون منزل، می توانید به صورت رایگان را مشاورین متخصص شرکت دکوراسیون هیرادانا مشورت نمائید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه تبریز : تبریز ، شهرک رضوان شهر ، خیابان فجر

شماره تماس : 09142383722   04132365962

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()