طراحی ویلا نسبت به گذشته متحول گردیده است و شاهد اجرای مدرن ترین سبک های طراحی ویلا با مساحت های مختلف می باشیم. امروزه مهندسین معمار مجرب با کسب دانش تخصصی و آکادمیک، قادر به طراحی و ساخت ویلای ایرانی و مدرن می باشند. افرادی قادر به اجرای اصولی این سبک از ساخت و ساز می باشند که نسبت به تمام قوانین و ضوابط شهرداری در خصوص معماری سازه های ویلایی آشنایی کامل داشته باشند. فاکتورهای متعددی بر روی طراحی ویلا تأثیرگذار می باشد و متخصصین این امر، به دلیل داشتن علم به موضوعات معماری، قادر به ارائه خدمات طراحی ویلا در سبک های مدرن و مجلل می باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با گرد آوری طراحان و معماران زبده در امر ساختمان سازی، قادر به ارائه خدمات معماری، طراحی ویلا و دیگر سازه های مسکونی، تجاری، اداری و غیره می باشند. این مجموعه همچنین در امر طراحی دکوراسیون داخلی نیز دارای رزومۀ کادر موفقیت آمیز می باشد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت طراحی ویلا

عوامل متعدد بر روی هزینۀ طراحی ویلا تأثیرگذار می باشد و یک مجموعۀ مجرب و توانمند در حوزۀ معماری، طراحی سازه و طراحی دکوراسیون با تمام مراحل و اصول اولیه آشنایی کامل دارند. این چنین می توانند محاسبات اولیه طراحی ویلا را انجام دهند.

مدت زمان لازم برای تکمیل طراحی و ساخت ویلا ایرانی و یا طراحی ویلا مدرن بستگی به متراژ پروژه، نقشه، نوع معماری، شرایط آب و هوایی، تأمین هزینه و شرایط أخذ مجوزهای شهرداری و غیره دارد. البته کمپانی های معماری که به صورت تخصصی در حوزۀ طراحی ویلا و دیگر پروژه های ساختمانی فعالیت دارند، قادر به تخمین تقریبی مدت زمان پایان پروژه های طراحی ویلا و هزینۀ طراحی و ساخت و ساز ویلا می باشند. شرکت معماری هیرادانا متشکل از مهندسین سازه و معماری حرفه ای است. این مجموعه قادر به طراحی ویلا مطابق با نقشۀ روز و بروزترین سبک های طراحی مدرن و لاکچری با مساحت های مختلف می باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه تبریز : تبریز ، شهرک رضوان شهر ، خیابان فجر

شماره تماس : 09142383722   04132365962

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()