دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی است که تهیۀ آن جهت حفظ سلامت دستان ضرورت دارد. در حال حاضر می توانید متناسب با فعالیت های مختلف، مناسب ترین دستکش ایمنی را با قیمت مناسب خریداری کنید. ماهیت خطرات و آسیب های ناشی از فعالیت تعریف شده را می توانید با استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب مرتفع نمائید. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی انواع دستکش کار و موارد کاربرد آنها و فروش دستکش کار خواهیم پرداخت، پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

فروشگاه رادین ایمن سال های متوالی است که فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات ایمنی آغاز نموده است. این مجموعه همواره تلاش دارد بر حسب نیاز بازار انواع تجهیزات ایمنی استاندارد را با قیمت مناسب عرضه نماید.

خرید دستکش کار استاندارد جهت حفاظت مطمئن

دستکش کار می تواند در محدوده ای که از دست ها استفاده می شود، محافظت نماید. بدین وسیله پیش از خرید دستکش کار ، باید نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشید. دستکش کار ساق کوتاه (تا روی مچ)، ساق متوسط (تا روی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) دسته بندی می شوند.

در حال حاضر در سطح بازار جهت انجام فعالیت هایی با مواد شیمیایی از دستکش های ایمنی استاندارد که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشند، تولید و عرضه می شوند.

دستکش کار نئوپرن، دستکش کار نیتریل، دستکش کار بوتیل، دستکش کار واتیون، پلیوینیل الکل، لاستیک طبیعی و پلیوینیل کلرآید از جمله انواع دسته بندی دستکش ایمنی هستند که در راستای حفاظت از دست ها در برابر خطرات احتمالی حین استفاده از مواد شیمیایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت  خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار استاندارد و اطلاع بیشتر از کاربرد آنها، می توانید با کارشناسان فروش رادین ایمن مشورت نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()