فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند که بتوانند متناسب با توان مالی، اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. با مشاهدۀ بازار خودرو می توانید به تنوع محصولات اتومبیل خارجی و داخلی که در سطح بازار عرضه می شوند. کمپانی های خودروسازی عبارتند از سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و ... شرکت های خودروسازی خارجی شامل هیوندا، کیا، سانگ یانگ، تویوتا، فولکس واگن، مزدا و ... هستند که هر کدام از آنها محصولات متعددی را تولید نموده و به بازار خودرو عرضه می شود. توسط نمایشگاه های اتومبیل ، خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

فروش اقساطی ایران خودرو بهترین راهکار جهت خرید محصولات این کمپانی می باشد. ایران خودرو از جمله شرکت های مطرح خودروسازی است که توانسته موفق به ساخت و مونتاژ انواع خودرو با مدل های مختلف گردد. این کمپانی در ابتدا با عنوان ایران ناسیونال در کشور راه اندازی شد. این مجموعه با مونتاژ محصولات خارجی با استفاده می شود . این مجموعه در ابتدا، خودروی پیکان را تولید نموده و سپس خودروهای سواری، اتوبوس، ون و غیره را تولید نمود. فروش اقساطی ایران خودرو توسط مراکز توزیع خودروهای داخلی صورت می گیرد.

فروش اقساطی ایران خودرو در سراسر کشور

به طور کلی ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به صورت بلند مدت و کوتاه مدت صورت می گیرد. از جمله محصولات ایران خودرو می توان به پژو پارس، پژو 206، پژو 405، دنا پلاس، اچ سی کراس، تندر ال 90، دنا، هایما، پژو 2008، گرند ویتارا و ... اشاره نمود. هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوت هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلیۀ شرایط خرید اقساطی ایران خودرو داخلی و خارجی مانند شرایط خرید اقساطی ایران خودرو می توانید با کارشناسان فروش گروه آرشا خودرو مشورت نمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()