کمد لباس به عنوان وسایل ضروری منزل محسوب می شود چون هر فرد دارای پوشاک شخصی می باشند. افراد جهت نگهداری لباس های خود نیاز به وسایله ای خاص دارند که در گذشته از صندوقچه استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان تولید کنندگان تجهیزات دکوراسیون چوبی خانگی، اقدام به تولید کمد لباس در طرح های مختلف نمودند. البته امروزه سبک طراحی آنها تنوع یافته است و شاهد فروش کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی در ابعاد و طرح های مختلف می باشیم. لازم به ذکر است که سبک طراحی این نوع کمدهای لباس به صورت دیواری و یا پایه دار و قابل جابجا می باشند.

فروشگاه بهسازان چوب بر مبنای نیاز بازار توانسته اند مدل های جدید کمد لباس را در لیست محصولات خانگی خود به مشتریان عرضه نمایند. اگر علاقه مند به مشاهدۀ محصولات بهسازان چوب هستید، می توانید به سایت رسمی مجموعه مراجعه نمائید.

فاکتورهای مهم جهت خرید کمد لباس

جهت خرید هر کالایی، توجه به یک سری نکات مهم، ضرورت دارد چون به شما کمک می کند که بتوانید کالایی با کیفیت خریداری کنید. این مسئله در رابطه با خرید کمد لباس نیز صدق می کند.

پیش از اقدام به خرید کمد لباس درب ریلی و یا لولایی، در نظر گرفتن ابعاد اتاق و فضایی که قصد قرار دادن کمد را دارید، ضرورت دارد. حجم پوشاک خود و اعضای خانواده، قیمت، جنس اجزای تشکیل دهندۀ آن و سبک طراحی آن از دیگر موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید کمد لباس پایه دار و یا کمد لباس دیواری خواهد داشت.

قیمت کمد لباس به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به سطح کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آن و همچنین طراحی آن اشاره نمود.

برای سفارش اینترنتی خرید آینه کنسول و کمد لباس درب ریلی و لولایی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()