کتابخانه یکی از مهمترین اجزاء و لوازم دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود. البته متناسب با فضای اداری و تجاری نیز می توان متناسب با حجم کتاب و مقالاتی که افراد در مجموعه در اختیار دارند، اقدام به خرید کتابخانه خانگی در طرح های مختلف نمایند. همانطور که می دانید خوشبختانه بر تنوع طرح کتابخانه افزوده اند و به راحتی می توان شاهد طراحی خلاقانه در ساخت کتابخانه های خانگی باشیم. کتابخانه چوبی درختی، کتابخانه چوبی با میز تحریر، کتابخانه چوبی با باکس هایی جهت قرار دادن وسایل تزئینی و ... برخی از نمونه های امروزی طراحی کتابخانه های چوبی محسوب می شوند. بدیهی است افراد راحت تر می توانند متناسب با فضایی که در اختیار دارند و یا سبک چیدمان وسایل و هارمونی رنگبندی تجهیزات دکوراسیون، مناسب ترین نوع کتابخانه چوبی خانگی را برای نگهداری کتاب های خود تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون چوبی می باشد. در میان محصولات فروشگاه، توانسته اند فروش کتابخانه را در طرح های متنوع کلاسیک و مدرن داشته باشند.

قیمت کتابخانه چوبی

قیمت کتابخانه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و امروزه شاهد فروش انواع کتابخانه خانگی با قیمت های مختلف می باشیم. قیمت کتابخانه چوبی به ابعاد، جنس چوب، شکل طراحی، نوع یراق آلاتی که در ساخت آن به کار برده دارد. بدین ترتیب شاهد تنوع قیمت کتابخانه خانگی در سطح بازار می باشیم.

افراد مختلف می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، مناسب ترین کتابخانه را با قیمت ارزان و کیفیت بالا جهت نگهداری کتاب، مقالات، دفاتر، لوازم تحریر و غیره خریداری نمایند.

امروزه مساحت آپارتمان ها کاهش پیدا کرده است و این مسئله موجب شده تا تولید کنندگان کتابخانه، بتوانند ابعاد کتابخانه های خانگی را کوچکتر طراحی کنند. بدین وسیله افراد می توانند متناسب با کتاب هایی که فضای منزل آنها را اشغال نموده، کتابخانه ارزان و با ظرفیت مناسب خریداری کنند.

اگر خواستار  خرید تخت دو طبقه و کتابخانه چوبی هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()