ویدئو پروژکتور وای فای دار چیست؟

نمونه‌ای از ویدئو پروژکتور هایی است که برای ارتباط بین فرستنده اطلاعات و دستگاه ویدئو پروژکتور نیاز به هیچگونه سیم رابط نداشته و این اتصال با استفاده از وای فای برقرار خواهد شد.اتصال بیسیم  ویدئو پروژکتور وای فای دار بسیار مفید بوده و استفاده از این دستگاه را بسیار راحت تر کرده است. ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی در ابعاد کوچکتر بوده و شما میتوانید این ویدیو پروژکتورها را با خود به مکان‌ های مختلف ببرید این دستگاه معمولاً دارای سیستم عامل اندروید بوده و کار با آن بسیار راحت می باشد.

 همچنین دستگاه های ویدئو پروژکتور در انواع جدید که شامل ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشد و ارائه دهنده به طور مثال می‌تواند با قدم زدن و با در دست داشتن یک تبلت یا گوشی هوشمند انتقال اطلاعات را به ویدئو پروژکتور انجام دهد و این ارتباط از طریق وای فای برقرار خواهد شد.

ویدئو پروژکتور وای فای دار نوعی از دستگاه های بسیار کاربردی هستند که در مکان‌های مختلف می‌ توان از آن ها استفاده کرد. با استفاده از خرید ویدئو پروژکتور جیبی می تواند تصاویر را به صورت بزرگتر به نمایش درآورد که این تصاویر می تواند بر روی پرده نمایش و یا حتی دیوار به نمایش دربیاید. ویدئو پروژکتور وای فای دار دارای تنوع بالایی است که با مشخصات مختلف و در برندهای گوناگون در بازارها را به فروش می‌رسد در نوع جدید قابل حمل بوده و افراد می‌توانند آن را به همراه خود به جلسات کاری و آموزشی و غیره ببرند.

انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار و جیبی در فروشگاه نیزار کالا با قیمت های بسیار مناسب عرضه می گردد بنابراین به سایت نیزار کالا مراجعه کنید و سفارش ویدئو پروژکتور را ثبت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()