نایلون حبابدار یکی از جمله پلاستیک های رایج در بازار به شمار می رود. این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار است، جهت امور بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حالت رایج، نایلون حبابدار به صورت دولایه ای تولید می شود و جهت خرید نایلون حبابدار ، نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص است که می توان به استوانه ای که دارای سطح حباب مانند می باشد، اشاره نمود که یک لایه پلاستیک به روی این استوانه قرار گرفته می شود و سپس لایۀ دوم ورق پلاستیکی بر روی حباب های هوادار به کار برده می شوند. این نوع پلاستیک با ویژگی ضربه گیر بودن طرفداران زیاد دارد.

ناب پلاستیک از همان ابتدا، فعالیت خود را در زمینۀ تولید و پخش پلاستیک های بسته بندی در تهران آغاز نموده است. بر حسب نیاز بازار، همواره در صدد برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشند.

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر بر اساس عوامل متعددی از جمله کیفیت نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده، مدل، سایز حباب و ضخامت آنها تعیین می گردد. هر کدام از این عوامل به نوعی بر روی کیفیت پلاستیک و همچنین حفظ و نگهداری اقلام مختلف تأثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال جهت امور بسته بندی اقلام در ابعاد کوچک، می توان از مزایای نایلون حبابدار با حباب سایز ریز استفاده نمود چون همچنان خاصیت ضریه گیری خود را حفظ می کند.

جهت بسته بندی کالاهای بزرگ، برای جلوگیری از ورود ضربه و فشار حین پروسۀ حمل و نقل آنها، خرید نایلون حبابدار با حباب درشت بهترین گزینه محسوب می شود. با استفادۀ درست از نایلون پلاستیک، می توان محصولات را در برابر صدمات امور بسته بندی، جابجایی و تحویل آنها به مشتریان ایمن نگه داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با واحد فروش ناب پلاستیک تماس بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()