نماشویی جهت نظافت نمای ساختمان صورت می پذیرد. نمای ساختمان مهمترین قسمت یک بنا به شمار می رود و حفظ زیبایی و نظافت ساختمان نقش بسزایی در جلب نظر بینندگان در سطح شهر دارد. با توجه به اینکه معماران تلاش می کنند نمای ساختمان ها را در سبک های مختلفی طراحی کنند، حفظ زیبایی بصری برخی از بناها لازم و ضروری است و اجرای نماشویی به صورت دوره ای می تواند باعث کاهش هزینه های خدمات نماشویی گردد. علاوه بر آنکه به موقع می توان قسمت های معیوب نمای ساختمان را ترمیم نمود تا نما دوام بیشتری داشته باشد.

گروه نماروز متشکل از نیروی انسانی متخصص در امور ساختمانی کار در ارتفاع می باشد. اجرای نماشویی، آب بندی نمای ساختمان، نصب توری مرغی، نصب پیچ و رولپلاک و ... برخی از خدمات مهمی هستند که توسط گروه نماروز به مشتریان ارائه داده می شود.

روش های اجرای نماشویی با طناب

به طور کلی جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان می توان از طناب راپل، داربست، بالابر و مواردی از این قبیل استفاده نمود. پیش از انجام نماشویی، فرد باید مجهز به تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع همچون تجهیزات ایمنی ورزش های کوهنوردی می باشند. بدین وسیله بتوانند سطح ایمنی خود را حین انجام کار نماشویی حفظ نمایند.

اجرای نماشویی دارای اصول و قوانینی است که بستگی به جنس مصالح ساختمانی دارد. با توجه به اینکه تعدد سازه های ساختمانی نما شیشه ای و کامپوزیت افزایش یافته است، جهت نماشویی شیشه و کامپوزیت به راحتی می توان با استفاده از مواد شوینده ساده، تی و دستمال سطوح نما را در مدت زمان اندکی تمیز نمود.

در خصوص نماشویی سطوح سنگ، آجر، سیمان و غیره این چنین نمی باشد و استفاده از دستگاه واترجت و یا دستگاه سند بلاست می تواند گزینۀ مناسبی برای از بین بردن آلودگی ها و لکه های ایجاد شده بر روی سطوح نمای ساختمان به کار برده شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در خصوص اجرای خدمات ساختمانی در ارتفاع مانند  نصب توری مرغی می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()