نصب توری مرغی جهت کاربری های مختلف انجام می گیرد که می توان به ایجاد فضایی محصور اشاره نمود. امروزه اکثر افراد آپارتمان نشین شده اند و فضای باز در اختیار ندارند که بتوانند گل و گیاه پرورش دهند و یا محوطه ای جهت نگهداری پرندگان ایجاد نمایند. معیارهای متعددی در خصوص تعیین قیمت خدمات نصب توری مرغی وجود دارد که می توان به جنس توری و ابعاد آن اشاره نمود. متناسب با موقعیت های مختلف می توان جهت بستن محوطه ای از مزایای فنس یا توری مرغی استفاده نمود.  

گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل نوع فعالیتی که در حوزۀ امور ساختمانی انجام می دهد، قادر به اجرای نصب توری مرغی در پاسیو، محوطۀ حیاط، داخل آپارتمان و غیره می باشند.

پوشاندن بالکن با نصب توری مرغی

متناسب با موقعیت های مختلف جهت محصور نمودن محوطه ای، می توان از مزایای توری مرغی استفاده نمود چون دوام بالایی دارد و فضا نورگیر بودن خود را حفظ می کند. خیلی از افراد علاقه مند هستند که نمای بالکن را بپوشانند تا بدین وسیله از ورود پرندگان به پاسیو جلوگیری کنند. بدین ترتیب نصب توری مرغی می تواند راه حل مناسبی برای بستن محوطه باشد و در عین حال نور خورشید نیز به محوطه بتابد.

همانطور که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، جهت ایجاد فضای محصور شده در فضای باز، از مزایای فنس ضد زنگ استفاده نمائید. در واقع نصب توری مرغی فلزی با روکش آلومینیوم بیشترین کاربرد را دارد چون دوام بیشتری خواهد داشت. علاوه بر آنکه زیبایی ظاهری چشمگیر نسبت به توری پلاستیکی دارد.

نکات متعددی در خصوص نحوۀ نصب توری مرغی وجود دارد که می توان به حفظ تعادل میان وزن توری مرغی و ابعاد آن اشاره نمود. به عبارتی متناسب با فضای پاسیو، نصب توری مرغی باید به صورت کاملاً اصولی صورت گیرد. خدمات نماشویی توسط این مجموعه ارائه می شود . 

توسط تکنسین های فنی گروه ساختمانی نماروز، امکان نصب توری مرغی با طناب برای محوطۀ بالکن در ساختمان های بلند فراهم می باشد.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()