تأمین کفش کار جهت آغاز یک فعالیت سنگین لازم و ضروری است. پا به عنوان عضو مهم بدن شناخته می شود و به همین دلیل ایمن نگه داشتن آن در برابر صدمات فیزیکی برای اشخاص ضرورت دارد. بدین ترتیب مجموعه هایی که در حوزۀ تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارند، اقدام به تولید انواع کفش کار با استاندارهای مختلف نموده اند، که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید کفش کار  مناسب را دارید، می توانید با کارشناسان فروش رادین ایمن مشورت نمائید. این مجموعه به دلیل نوع فعالیتی که در حوزۀ پخش تجهیزات ایمنی، اعم از کفش کار، دستکش کار، کلاه ایمنی، عینک محافظ و غیره دارند، با افتخار می توانند شما را راهنمایی کنند.

ویژگی های شاخص کفش کار مناسب

هر مدل از کفش کار دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص می باشد که موجب تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است. بدین ترتیب هنگام خرید کفش ایمنی، باید به آنها توجه نمائید.

متناسب با مشاغل مختلف، هر لحظه ممکن است اجسام نوک تیز به پا فرو رود. پا دچار سوختگی گردد، احتمال سقوط اجسام سنگین بر روی پا وجود داشته باشد و مواردی از این قبیل رخ دهد.

در این راستا در سطح بازار شاهد فروش انواع کفش کار پلاستیکی، کفش کار پنچه فولادی، کفش کار از جنس بوتیل، کفش کار از جنس پلاستیک سخت، کفش کار با کف پایی مخصوص و یا کفش ایمنی کفه فلزی می باشیم. هر کدام از آنها را متناسب با نوع خطرات احتمالی تولید و روانۀ بازار نموده اند.

توجه داشته باشید که بر روی کفش های کار، یک سری حروف لاتین درج می شود که مشخصۀ اصلی کفش ایمنی می باشند. CP معرف کفش های عایق برق می باشد. PU نشان دهندۀ کفش هایی با زیرۀ پلیمر پلی یورتان می باشد. RR مشخصۀ کفش کار مقاوم در برابر سوراخ شدن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و  خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش کار استاندارد می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()