تردمیل چه آپشن های برای ما دارد؟

استفاده از تردمیل جنسیت، سن و سال خاص و بسیاری از محدودیت های دیگر ندارد. درنتیجه هر شخصی که برای سلامتی خود اهمیت قائل است می تواند از این وسیله استفاده کند.

البته باید به این نکته نیز توجه شود که منعی از جانب پزشک خود در خصوص استفاده از انواع تردمیل وجود نداشته باشد و پس از آن هر شخصی می تواند از این وسیله برای ورزش کردن در منزل استفاده کند. در ادامه در هایپرجیم به برخی از این آپشن ها اشاره شده است:

تنظیم شیب

اولین آپشنی که اکثر تردمیل ها امروزه آن را دارا هستند و در حالت های دستی یا برقی نیز ارائه می شود، تنظیم شیب دستگاه تردمیل است. بدین صورت که شما می توانید با استفاده از حالت های دستی یا برقی که تردمیل دارد، می توانید شیب دستگاه را با توجه به شرایط بدن خود و میزان سرعت تنظیم کنید.

پخش موسیقی

یکی از دیگر از آپشن های جذاب و سرگرم کننده ای که امروزه تردمیل دارا هستند، پخش موسیقی یا اتصال فلش مموری به دستگاه برای پخش موسیقی است.

این آپشن سبب می شود تا در هنگام ورزش کردن دیگر نگران مکان گذاشتن موبایل خود روی دستگاه یا سخت بودن گوش دادن به موسیقی در حین ورزش نباشید.

قابلیت برنامه ریزی

از جمله آپشن هایی که تردمیل های امروزی را بسیار جذاب کرده است، قابلیت برنامه ریزی برای آن است. بدین صورت که شما می توانید با توجه میزان ورزش و مدت زمانی که استفاده از دستگاه نیاز دارید، به تردمیل برنامه بدهید.

درنتیجه دستگاه سرعت، مدت زمان و شیب دلخواه را شما تنظیم کرده و در مدت مشخص برای شما بهترین عملکرد را خواهد داشت.

همچنین برخی از برنامه های از پیش تعریف شده مانند پیاده روی در شیب زیاد یا راه رفتن معمولی در تردمیل از تنظیمات کارخانه تنظیم شده است و از این برنامه های آماده نیز می توانید استفاده نمایید.

قابلیت اتصال به تلفن همراه و دیگر گجت های دیجیتال

امروزه آپشن جدیدی در برخی از تردمیل ها در هایپرجیم وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که دستگاه را به تلفن همراه خود متصل کنید.

این قابلیت سبب می شود که وضعیت فعالیت بدن و میزان مسیری که روی تردمیل پیموده اید با توجه به میزان فعالیت بدنی و کالری که سوزانده اید، روی موبایل خود یا دیگر گجت های پوشیدنی داشته باشید. فروش تردمیل باشگاهی در این مجموعه انجام می گیرد. 

این قابلیت در تردمیل های نسل جدید وجود داشته و با بسیاری از گوشی های هوشمند قابلیت اتصال دارد. همچنین این قابلیت سبب می شود تا نظارت بر ورزش خود را دقیق تر از قبل انجام دهید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()