امکانات تردمیل برای فروش

تاثیر امکانات بر قیمت فروش تردمیل ارزان بر کسی پوشیده نیست، با توجه به این موضوع می‌توان گفت، برای خرید این وسیله ورزشی بهتر است با توجه به شرایط و توقعی که از تردمیل دارید، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در ادامه بررسی این موضوع می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین کاربردهای تردمیل کاهش وزن و زیبایی اندام است. پس بهتر است، روزانه زمان مشخصی را برای استفاده از این وسیله ورزشی در برنامه‌های خود قرار دهید.

در ادامه به بررسی امکانات مؤثر بر فروش تردمیل میپردازیم.

تاثیر موتور در فروش تردمیل

موتور یکی از مهم‌ترین اجزای تردمیل است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، تردمیل‌ها به دودسته با موتور و بی موتور تقسیم بندی می‌شود. در نتیجه داشتن موتور جز عوامل مهم برای خرید تردمیل است. به این موضوع توجه داشته باشید که تردمیل‌های بی موتور برای استفاده خانگی مفید هستند.

از تردمیل‌های با موتور معمولاً برای باشگاه ورزشی استفاده می‌کنند که توان و قدرت بیشتری نیز دارند.

تاثیر صفحه نمایش برای فروش

یکی از امکانات مهم برای فروش تردمیل صفحه نمایش است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، صفحه نمایش تردمیل اطلاعاتی چون ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و... را نمایش می‌دهد.

تاثیر تنظیم شیب و سرعت در فروش تردمیل

قابلیت تنظیم شیب و سرعت تردمیل نیز یکی از موارد مهم در قیمت تردمیل است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، اگر ورزشکار حرفه ایی هستید و تمایل به استفاده تردمیل با شیب دارید، بهتر از تردمیل‌های پیشرفته که این قابلیت را دارند، استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر قصد فروش تردمیل خانگی را دارید، این قابلیت تاثیر زیادی بر قیمت و فروش تردمیل دارد که بهتر است به آن توجه داشته باشید.

تاثیر تردمیل‌های یک یا چند کاره بر فروش تردمیل

تردمیل‌های یک کاره فقط قابلیت دویدن و راه رفتن را فراهم می‌کنند، اما تردمیل‌های چند کاره علاوه بر دویدن به قابلیت‌های ویبراتور، مسگری و... هستند.

با توجه به این موضوع بهتر است در هنگام فروش تردمیل به این ویژگی توجه باشید که در نهایت تاثیر زیادی بر قیمت این وسیله ورزشی دارد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()