مشغله انسانهای امروزی روز به روز در حال افزایش است و به همین ترتیب بسیاری از افراد تنها برای کار خود و گذاشته و به سلامتی شان توجه خاصی ندارند. اما در این بین افرادی هستند که به این موضوع اهمیت داده و با وجود مشغله ها و مشکلات آب و هوایی و غیره سعی دارند در حد امکان ورزش های مفید جهت بهبود سلامتی جسمی و روحی خود انجام دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و نسبت به ورزش خانگی علاقه مند هستید، باید بدانید تجهیزات بسیاری امروزه برای ورزش در خانه ساخته و تولید شده که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. خرید تردمیل ارزان برای افرادی که می خواهند تمرینی منظم داشته باشند بسیار مفید بوده و برای خرید آن نیز میتوانید به فروشگاه تردمیل آنلاین سر بزنید.

چرا خرید تردمیل را انجام دهیم؟

همیشه شروع هر کاری سخت ترین قسمت آن است، اما باید بدانید که شما می توانید تنها با 20 دقیقه ورزش متوسط روزانه سلامتی تان را تضمین کنید و از مزایای آن به مدت طولانی استفاده کنید. با داشتن تجهیزات مناسب و پایبند بودن به هدف می توانید سبک زندگی خود را مناسب و سالم تر بسازید. فروش تردمیل خانگی توسط فروشگاه بزرگ هایپرجیم ارائه می گردد.

تردمیل را می توان یکی از رایج ترین تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی دانست تمرینات هوازی بسیار کارآمد هستند اگر به دنبال شروع یک برنامه ورزشی جدید برای پیاده روی و دویدن هستید تردمیل می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

در صورتی که به دنبال کاهش وزن و چربی سوزی هستید نیاز است کالری سوزانده شده حین تمرین و ضربان قلبتان را کنترل کنید. خوب یکی از مزایای خرید تردمیل ها نیز همین است، شما می توانید روند کاهش وزن تان را با ترازوی دیجیتال و مقدار کالری سوزانده شده و ضربان قلب خود را روی صفحه مانیتور تردمیل ببینید. امکان ذخیره کردن آمار تمرین شما توسط تردمیل باعث می شود بتوانید پیشرفت خود را در طول یک دوره پیگیری و مشاهده کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()