شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در گوشه ای از خانه خود تردمیلی را بدون استفاده قرار داده اید و اکنون به فکر فروش  انواع تردمیل خود هستید! اما آیا از مزایای تردمیل و ورزش روزانه با آن خبر دارید؟ آیا می دانید این وسیله ورزشی چه تأثیر فوق العاده ای در حفظ سلامت شما و افزایش طول عمرتان دارد؟ پیشنهاد می دهیم در ادامه همراه تردمیل آنلاین باشید و از مزیت های این دستگاه خارق العاده مطلع شوید.

همه ما می دانیم ورزش منظم برای سلامتی ضروری است. درواقع اگر به سلامتی و تندرستی خود اهمیت می دهید، باید روزانه حداقل به میزان 30 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید. البته نیازی نیست که برای و.رزش از خانه خارج شوید. درواقع مجبور نیستید برای دویدن یا پیاده روی به پارک های شلوغ بروید و هوای آلوده شهر را نفس بکشید. بلکه با همان تردمیلی که در خانه دارید نیز می توانید به بهترین نحو ورزش کنید.

مزایای تردمیل در یک نگاه

تجهیزات بدنسازی زیادی در فروشگاه های لوازم ورزشی وجود دارد، اما یکی از محبوب ترین آن ها تردمیل است. دویدن و راه رفتن مداوم روی این دستگاه تناسب اندام یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به اندام و وزن ایده آل است. اگر علاقه دارید اندام خود را متناسب نگه دارید، اما از ورزش در فضای آزاد لذت نمی برید، بهتر است از فروش تردمیل خود منصرف شوید و به خواندن ادامه مطلب بپردازید.

کاهش وزن اصولی

یکی از مزایای تردمیل و تمرین با آن کاهش وزن است. دویدن روی تردمیل به شما کمک می کند که از شر چربی های شکم و پهلو خلاص شوید و به شیوه ای اصولی وزن کم کنید. به عنوان مثال اگر وزن بالای 90 کیلوگرم دارید، پیشنهاد می دهیم روزانه 30 دقیقه با سرعت 9 کیلوگرم در ساعت روی تردمیل بدوید؛ زیرا در این مدت در حدود 405 کالری خواهید سوزاند!

امکاناتی همچون تنظیم شیب تردمیل به شما این اجازه را می دهد که به طور کارآمدتر کالری های اضافی خود را بسوزانید. در مثال قبلی اگر شیب 5 درصد را برای دستگاه تنظیم کنید، قادر خواهید بود نزدیک به 500 کالری اضافی را از بین ببرید؛ بنابراین تنظیم شیب برای این دستگاه بدون اینکه زمان بیشتری را برای ورزش کردن اختصاص دهید، تأثیر فوق العاده ای در کاهش وزن دارد.

تقویت قلب و عروق

اگر به فکر فروش تردمیل خانگی خود هستید، فروشگاه تردمیل آنلاین در خرید دستگاه دست دوم به شما کمک خواهد کرد؛ اما آیا می دانید چه مزیت های مهمی را با این کار از دست خواهید داد؟

ورزش منظم در کاهش خطر بیماری قلبی مؤثر است. دویدن و راه رفتن ساده  روی تردمیل به عنوان ورزش هوازی این امکان را به شما می دهد که سلامت قلب و عروق خود را تضمین کنید. همچنین اگر به صورت دوره ای تمرینات را انجام دهید، گردش خود در بدن شما بهبود می یابد و قلبتان تقویت می شود.

طبق مطالعات به دست آمده اگر ورزش های هوازی را روزانه به مدت 30 دقیقه انجام دهید، می توانید فشارخون خود را کاهش داده و از بیماری های قلبی پیشگیری کنید. همچنین با دویدن روی تردمیل به بهبود سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالای خود کمک خواهید کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()