نحوه استفاده از تردمیل برای کاهش وزن را یاد بگیرید

پیش از شروع تمرین با این دستگاه چربی سوزی فوق العاده نحوه استفاده از آن، سیستم ها، کنترل ها، نحوه تنظیم دستگاه و سایر جزئیات آن را فرا بگیرید. همچنین از کمک گرفتن از دوستان و کاربران قبلی آن خجالت نکشید. لازم به ذکر است متخصصان فروشگاه هایپرجیم نیز هنگام نصب  انواع تردمیل در منزل یا باشگاه نحوه استفاده از آن را به شما به طور کامل می آموزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می دهیم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

اغلب به منظور کمک به کاربران جدید برای کاهش وزن با تردمیل روی این دستگاه برنامه های از پیش تعیین شده ای نصب شده است. برخی از این برنامه ها شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی قلب و عروق یا همان کنترل ضربان قلب؛
  • تعیین منطقه سوزاندن چربی باتوجه به ضربان قلب وارد شده؛
  • شبیه سازی گذرگاه آلپ برای تقلید از راه رفتن و دویدن در سربالایی یا سرازیری؛
  • برنامه تمرینی برای تعیین سرعت دویدن و تغییر وضعیت.

اگر قصد استفاده مفید از تردمیل برای سوزاندن چربی های خود را دارید، باید نحوه استفاده از برنامه های آن را به خوبی یاد بگیرید.

نکات جانبی

همان طور که بیان کردیم تردمیل می تواند باعث کاهش وزن و سوزاندن چربی ها شود، اما این اتفاق زمانی می افتد که به درستی از آن استفاده کنید! به عنوان مثال نگه داشتن دستگیره های کناری هنگام دویدن و راه رفتن روی شیب باعث می شود که سود چندانی از آن نبرید؛ درواقع کالری کمتری را در این حالت می سوزانید. خرید تردمیل باشگاهی را با خدمات دهی بسیار عالی انجام دهید.

برای کاهش وزن ابتدا بدنتان را گرم کنید

یکی از اقداماتی که تأثیر بسزایی در چربی سوزی با تردمیل دارد، گرم کردن بدن است. باتوجه به اینکه برای کاهش وزن به تدریج باید شدت تمرینات خود را افزایش دهید، بهتر است پیش از شروع تمرینات جدی با این دستگاه ابتدا تمرینات ساده ای را انجام دهید که بدن خود را گرم کنید. به این منظور سرعت خود را به طور پیوسته و تدریجی افزایش دهید. بدون شک پس از گذشت مدت زمانی شاهد کاهش وزن خود خواهید بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()