کمربند دستگاه را تنظیم کنید

یکی از مواردی که باعث افزایش عمر تردمیل می شود، تنظیمات کمربند است. کشش کمربند برای برخی از کاربران چندان حیاتی نیست. اما کاربرانی که قصد دویدن روی دستگاه را دارند، باید روی سطح صاف و ثابتی بدوند؛ بنابراین باید کمربند دستگاه پیش از تمرین تنظیم شود. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت با بالا ترین کیفیت انجام دهید.

با استفاده از مطالب مندرج در دفترچه راهنمای محصول کشش کمربند را تنظیم کنید که مطمئن شوید تمرین خوبی را برای کاربران فراهم می شود. توجه داشته باشید که کمربند نباید بیش از حد سفت شود؛ زیرا این کار به عضلات بدن ورزشکار آسیب می زند.

به طور مرتب عرشه و کمربند را روغن کاری کنید

استفاده از روغن و روان کننده های تردمیل باشگاهی، اصطکاک بین تسمه و عرشه را کاهش می دهد. همچنین با این کار سرو صدای دستگاه هنگام استفاده کم می شود. درواقع این کار یکی از مهم ترین نکات افزایش عمر تردمیل است که باید هر سه ماه یکبار یا پس از 40 ساعت استفاده از دستگاه انجام شود. تمامی مراحل روغن کاری از این دستگاه بدنسازی در دفترچه راهنمای آن درج شده است.

تردمیل را روی تشک مخصوص آن قرار دهید

تشک های تردمیل از دستگاه های شما محافظت می کنند. همچنین این تشک ها دستگاه شما را از لرزش های اضافی و سطوح سخت و سفت محفوظ می دارند. اغلب این تشک ها با ایجاد سطوح امن و بدون لغزش از حرکت های اضافی دستگاه جلوگیری می کنند. همچنین این اقلام صداهای اضافی را حین استفاده از دستگاه از بین می برند؛ بنابراین با استفاده از تشک های تردمیل تمرینات لذت بخشی در انتظار کاربران خواهد بود.

بهتر است به جای قراردادن تردمیل باشگاهی به طور مستقیم روی کاشی های کف باشگاه، زیر دستگاه را با تشک های مخصوص و نرمی همچون تاتمی پر کنید. تکنسین های  فروش تردمیل در این مجموعه در خدمت مشتریان محترم سراسر کشور هستند.

سخن آخر

در دفترچه راهنمای هر یک از انواع تردمیل باشگاهی اطلاعات بیشتری دررابطه با نگهداری از دستگاه درج شده است که پیشنهاد می دهیم به طور کامل آن را مطالعه کنید. رعایت نکات مذکور در این مقاله به شما در افزایش عمر تردمیل و حفظ سرمایه شما کمک زیادی خواهد کرد. همچنین این نکات تمرینات ایمنی را برای شما و کاربران به ارمغان می آورد. اگر سؤالات بیشتری در این زمینه دارید، با شماره های موجود در سایت فروشگاه اینترنتی هایپرجیم تماس بگیرید. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()