آیا موتور تردمیل های باشگاهی و خانگی با هم متفاوت هستند؟

معمولاً تردمیل های خانگی و باشگاهی از لحاظ نوع موتور و قدرت آن نیز تفاوت هایی باهم دارند. موتور استفاده شده در دستگاه های خانگی از نوع  DC  است. این نوع موتورها از جریان الکتریسیته استفاده می کنند و اغلب مقاومت کمتری دارند. اما تردمیل های باشگاهی موتورهای AC دارند. موتور این دستگاه ها از جریان برق شهری استفاده می کند و دوام آنها نیز بسیار بالاتر از تردمیل های خانگی است. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید زیرا با قیمت ارزان عرضه می گردرد.

همچنین خوب است بدانید که موتورهای DC  معمولاً سروصدای کمتری را تولید می کنند. اما قدرت پایین این موتورها سبب می شود که زودتر داغ شوند. به همین دلیل بهتر است که بعد از 30 دقیقه یا یک ساعت استفاده به مدت نیم ساعت خاموش شوند.

آیا تردمیل های باشگاهی و خانگی از لحاظ قیمت با هم تفاوت دارند؟

معمولاً قیمت دستگاه های باشگاهی و خانگی یکسان نیست و معمولاً تردمیل ها اختلاف قیمت فاحشی دارند. به طورکلی تردمیل باشگاهی گران تر از تردمیل های خانگی است. عواملی مختلفی بر افزایش قیمت خرید تردمیل تأثیر می گذارند. معمولاً قدرت موتور تردمیل های باشگاهی بسیار بالاتر از نمونه خانگی است.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت این دستگاه ها تأثیر می گذارد، جنس آن ها محسوب می شود. اغلب تردمیل های باشگاهی از جنس فولاد ساخته شده اند. به همین دلیل نیز این نوع تردمیل ها معمولاً مقاومت بیشتری دارند. اما جنس تردمیل های خانگی از آلومینیوم است. در نتیجه دوام و قیمت آنها نیز پایین تر خواهد بود.

کلام آخر

امروزه دستگاه های ورزشی مانند تردمیل باشگاهی انواع مختلفی دارند. معمولاً تردمیل ها به دو دسته تردمیل باشگاهی و خانگی تقسیم می شوند. این دستگاه ها با وجود شباهت های یکسان، تفاوت های بسیاری نیز با یکدیگر دارند. تفاوت های موجود بین تردمیل ها نه تنها بر قیمت آنها تأثیر می گذارد، بلکه قابلیت ها و کاربردهای آنها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. در نتیجه بهتر است باتوجه به هدف خود یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()