با ورود دستگاه های برش لیزر مس به صنعت، مسیر برای ساخت محصولات متنوع و با کیفیت هموار شد. در گذشته جهت ساخت محصولات متنوع که نیاز به استفاده از ورق های فلزی داشتند، می توانستند با استفاده از اره های فلزبر، انها را در طرح های مختلف برش دهند، که نتیجۀ کار، لبه های برش داده ناهموار می شد و با استفاده از سمباده اقدام به صاف نمودن لبه های قطعات فلزی برش خورده می نمودند. ولی امروزه پیشرفت فناوری، توانسته امکان ساخت دستگاه های برش لیزر فلزات را فراهم سازد.

برخی از مراکز در راستای ارائه خدمات برش لیزر مس  و دیگر فلزات رایج فعالیت خود را تأسیس نموده اند.

برش لیزر نیک نیز یکی از این مراکز به شمار می رود و توانسته در تهران، خدمات هر گونه برش لیزر فلزات را با دستگاه های کاملاً پیشرفته به صاحبان مشاغل ارائه دهند.

اجرای حکاکی توسط دستگاه برش لیزر مس

دستگاه های برش لیزر مس که توسط مجموعۀ برش لیزر نیک مورد استفاده قرار گرفته می شود، جهت حکاکی بر روی ورق نیز به کار برده می شود. کالاهای متعددی عرضه می شود که بر روی آنها طرح، شماره تماس، آدرس، مشخصات فنی و لوگو شرکت تولید کننده درج شده است. به طور کلی جهت دریافت چنین خدماتی می توانید از دستگاه های برش لیزر مس استفاده نمائید.

توسط دستگاه های پیشرفتۀ برش لیزر فلزات می توان بر روی ورق های فولادی، پیچیده و ظریف ترین طرح ها را با دقت بالایی حکاکی و یا برش داد. اجرای خدمات برش لیزر آلومینیوم و خدمات برش لیزر مس توسط مراکز پیشرفته ای که مجهز به دستگاه های برش لیزر هستند، صورت می پذیرد. چنین دستگاه هایی به قابلیت های پیشرفته ای مجهز است که امکان برش ورق های فولادی را در مدت زمان کوتاه می دهد. در نهایت توانسته اند هزینۀ تولید کالاها رابه میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()