نقاشی نما یکی از فعالیت های ساختمانی است که نیازمند به یک تیم کاری مجرب می باشد. همچنان برای برخی از ساختمان ها از خدمات نقاشی نما جهت جلوه بخشیدن به نمای ساختمان استفاده می نمایند. جهت اجرای نقاشی نما به سهولت می توان از ابزارآلات رایج نقاشی ساختمان استفاده نمود ولی با تفاوت اینکه نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع است. در حال حاضر اجرای نقاشی نما با رنگ روغنی، مولتی کالر، بلکا، پلاستیکی و ... به سهولت انجام می پذیرد. به طور کلی نقاش ساختمان مجرب با تجربیات فراوانی که بدست می آورد، می تواند متناسب با جنس مصالح به کار رفته برای نما، بهترین روش را جهت اجرای  خدمات نقاشی نما انجام دهند.

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به کلیۀ خدمات ساختمانی در ارتفاع می باشند. با در اختیار داشتن نقاش ساختمان حرفه ای قادر به ارائه خدمات نقاشی نما با طناب می باشند.

خصوصیات مهم اجرای موفقیت آمیز نقاشی نما

معیارهای متعددی وجود دارد که هنگام اجرای نقاشی نما باید در نظر گرفته شود که در ادامۀ متن بیشتر به آنها می پردازیم. ویژگی های قابل توجهی که یک اجرای موفقیت آمیز نقاشی نمای ساختمان می تواند داشته باشد، می توان به قابل شستشو بودن سطوح رنگ آمیزی شده، داشتن استحکام بالا در برابر نور خورشید، عدم قابلیت اشتعال، مقاومت بالا در برابر جذب گرد و غبار اشاره نمود.

معیارهای متعددی بر روی انتخاب رنگ جهت نقاشی ساختمان در نظر گرفته می شود و یک نقاش ساختمان حرفه ای تلاش می کند با استفاده از ابزارآلات مناسب بتواند به بهترین شکل ممکن نمای ساختمان را با رنگ مناسب نقاشی نمایند.

جهت اطلاع از هزینۀ خدمات نماشویی و نقاشی نما می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با ارسال کارشناس به محل، می توانند هزینۀ تقریبی رنگ آمیزی نمای ساختمان را مشخص نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()