اجرای شیروانی از جمله روش های رایج و پر طرفدار برای طراحی نمای بیرونی ساختمان به شمار می رود. سقف شیروانی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها بر نحوۀ پیاده سازی اجرای شیروانی تأثیرگذار خواهد بود. در این مقاله به برخی از موارد مهم نحوۀ  اجرای سقف شیروانی می پردازیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.  

اجرای شیروانی به صورت چند مرحله ای انجام می گیرد و بستگی به طرح و نوع مصالح شیروانی دارد. در ابتدای کار، نیاز به تهیۀ نشیمنی مناسب برای قرار دادن مصالح نمای ساختمان می باشد. از این رو دور تا دور فضای سقف را با استفاده پروفیل فلزی و یا چوبی به کمک یک کلاف می سازند. اجرای این کار توسط اتصالات مناسب که به اسکلت سازه متصل شده است، صورت می پذیرد تا استحکام بالایی در برابر نیروهای جانبی از جمله باد و طوفان داشته باشد.

آراز سقف به عنوان مجری سقف شیروانی به صورت تخصصی در زمینۀ اجرای شیروانی فعالیت دارد و توانسته طی سالها فعالیت متوالی، پروژه های متعددی در این حوزه متناسب با سازه های آپارتمانی و ویلایی انجام دهد. سقف های شیبدار به دلیل افزایش مقاومت ساختمان در برابر شرایط محیطی در طرح های متنوع اجرا می شود. بدین وسیله مالکین ساختمان متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، مصالح ساختمانی متفاوتی را جهت اجرای سقف شیروانی انتخاب نمایند. تهیۀ زیرسازی لازم برای نصب شیروانی یک طرفه، دو طرفه و یا چند طرفه ضرورت دارد.

قیمت اجرای شیروانی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد و از همان ابتدای کار، مجری شیروانی قادر به محاسبۀ هزینۀ اجرای انواع شیروانی با مصالح ساختمان متفاوت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مهندسین مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید. متناسب با مصالح ساختمانی مختلف که جهت سقف شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شود، روش های متنوعی می توان اجرای شیروانی را طرح های زیبا انجام داد.

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()