برش لیزر بهترین راهکار برای سرعت بخشیدن به پروسۀ تولید محصولات در صنایع مختلف محسوب می شود. دستگاه های برش با استفاده از تکنولوژی لیزر که بر پایۀ نور ساخته شده اند، سیر مراحل برش و حکاکی بر روی متریال مختلف را انجام می دهد. سازندگان دستگاه های برش لیزر توانسته اند متناسب با حجم و ظرفیت برش قطعات، چنین دستگاه هایی را در ابعاد مختلف تولید و عرضه نمایند. صنایع مختلف ممکن است شرایط مناسبی برای تهیۀ دستگاه برش لیزر نداشته باشند. از این رو برخی از افراد با تأمین دستگاه های برش لیزر مدرن همچون مرکز برش لیزر نیک قادر به ارائه خدمات برش لیزر  فلزات و حکاکی بر روی ورق های فولادی از جنس آلومینیوم، مس، برنج، آهن، استیل و ... می باشند.

انواع برش لیزر

با توجه به مطالبی که از ابتدا بدان اشاره نمودیم، دستگاه برش لیزر مصارف گوناگونی دارد که می توان از آن برای برش متریال مختلف از جمله مقوا، چوب، mdf، چرم، طلق های پلاستیکی، انواع فوم ماکت سازی و ورق فلزات استفاده نمود. علاوه بر آنکه با استفاده از دستگاه برش لیزر می توان بر روی سطوح متریال فرآیند حکاکی را مطابق با پیچیده ترین الگوها انجام داد.

برش لیزر فلزات توانسته تحولی عظیم در صنایع مختلف بوجود آورد چون امکان برش همزمان ورق های فلزی را منطبق با یک الگوی از پیش طراحی شده، با دقت بالا فراهم می آورد. به طور کلی استفاده از دستگاه برش لیزر، پروسۀ ساخت محصولات در صنایع مختلف منجمله صنایع تولید لوازم خانگی، صنعت خودروسازی، صنایع ساخت دستگاه و تجهیزات پزشکی، صنایع فولاد، صنایع ساخت تجهیزات و قطعات صنعتی و ... نسبت به گذشته تسهیل یافته است. کارخانجات تولید کننده راحت تر می توانند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از محصولات را تولید نموده و بدین وسیله قیمت محصولات نیز کاهش پیدا می کند.

جهت دریافت هر گونه خدمات برش لیزر مس می توانید از خدمات مرکز برش لیزر نیک بهره مند گردید.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()