اجزای اصلی سازه های فولادی همچون ساختمان از تیرآهن تشکیل شده است و تیرآهن به عنوان یکی از قطعات فولادی است که کاربرد آن را در اجرای عملیات ساخت و ساز می توان مشاهده نمود. لیست قیمت تیرآهن بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به وزن، مدل و ابعاد شاخه اشاره نمود. تا کنون سازه های آهنی ساختمان را از نزدیک مشاهده نموده اید و اینکه بافت اصلی چنین ساختمان هایی از تیرآهن تشکیل شده است. در نتیجه قیمت تیرآهن بر روی برآورد هزینه های ساخت و ساز تأثیرگذار می باشد.

 بازرگانی آهن میران بر روی تأمین و فروش آهن آلات از جمله انواع تیرآهن، میلگرد و ... متمرکز می باشد. به منظور ارائه بهتر به صاحبان صنایع، توانسته با راه اندازی سایت مجموعه، لیست قیمت تیرآهن و دیگر محصولات مجموعۀ خود را بر اساس نوع به صورت تفکیک شده در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهند.

به طور کلی قیمت تیرآهن بر اساس انواع INP، IPB، IPE، CNP و هاش تعیین می گردد که سایز و وزن هر شاخته نیز به طور مستقیم بر روی قیمت انواع تیرآهن تأثیرگذار می باشد. برخی از انواع تیرآهن به عنوان محصولات پرفروش به شمار می روند و ممکن است قیمت آنها تفاوت قابل توجهی داشته باشد. لازم به ذکر است که خصوصیات فیزیکی، نحوۀ تولید و نوع کاربرد نیز بر روی قیمت تیرآهن تأثیرگذار باشد.

با توجه وضعیت نابسامان بازار، قیمت تیرآهن و قیمت آهن آلات در سطح بازار بی ثبات است. در نتیجه مجموعه های مختلف در صورت نیاز به تهیۀ تیرآهن، پیش از اقدام به فعالیت خاصی، توصیه می کنیم بر اساس قیمت روز تیرآهن، بودجۀ مورد نیاز خود را تأمین نمایند. قطعاً قیمت تیرآهن لانه زنبوری بر اساس نوع تولید کننده، سایز و وزن شاخه تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت آنلاین تیرآهن، میلگرد، ورق و ... می توانید با دفتر فروش مجموعۀ بازرگانی میران آهن تماس برقرار کنید.

 بازرگانی آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()