قالب جایگزین یونولیت بهترین راهکار برای کاهش هزینه های ساختمان سازی به شمار می رود. با در نظر گرفتن این نکته که یونولیت از استحکام پایین برخوردار بوده و قابل اشتعال می باشد، خرید قالب جایگزین یونولیت می تواند بهترین روش برای استحکام سازی ساختمان گردد. ضمن آنکه از وزن سبک برخوردار است. عمدتاً نحوۀ قرارگیری قالب بر روی تیرچه به شکلی است که از هر طرف باید یک سانت و نیم اضافه در نظر گرفته شود تا بتواند تضمین کنندۀ جان تیرچه باشد. استقبال از فروش و مصرف قالب جایگزین یونولیت در اجرای پروژه های ساختمان سازی، افزایش راندمان کاری و استفادۀ آسان از این نوع قالب می باشد.

مجموعه تجهیزات ساختمانی به عنوان یکی از مراکز پیشگام در حوزۀ طراحی و ساخت قالب جایگزین یونولیت فعالیت نموده و توانسته با کیفیت بالایی این نوع محصولات را ساخته و در اختیار صنایع مختلف فراهم نموده است.

فروش قالب جایگزین یونولیت با نازل ترین قیمت

قالب جایگزین یونولیت با عنوان قالب کف کاذب نیز شناخته می شود و در ابعاد استاندارد متناسب با پروژه های ساختمان سازی مختلف ساخته می شوند. امروزه حذف یونولیت از پروسۀ ساخت و ساز باعث گردیده تا بتوان با استفاده از قالب جایگزین یونولیت ، به فرایند ساختمان سازی سرعت ببخشند. علاوه بر آنکه هزینه های ساخت و ساز نسبت به قبل کاهش یافته است و سطح استحکام سازه افزایش یافته است و در عین حال وزن ساختمان سبک تر می شود. تیرچه بتن و کرومیت از مهمترین تجهیزات ساختمانی هستند که اجرای پروژه های ساختمانی را نسبت به گذشته تحول ساخته اند. فروش قالب جایگزین یونولیت در سقف های تیچه بلوک و کرومیت قابل مشاهده می باشد و عمدتاً قیمت قالب جایگزین یونولیت بسیار ارزان تر از هزینۀ یونولیت می باشد.

جهت سفارش خرید قالب جایگزین یونولیت عرض 45 و سایر انواع با قیمت ارزان می توانید دفتر فروش تجهیزات ساختمانی تماس حاصل فرمائید.

تجهیزات ساختمانی

آدرس : تهران - کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج - خیابان بیست و پنجم - روبروی موزه خودرو های تاریخی

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()