پوستر دیواری گل یکی از محبوب ترین پوسترهای موجود در بازار محسوب می شود. تنوع طرح در فروش پوستر دیواری گل بسیار است چون با بهره گیری از نرم افزارهای گرافیکی توانسته اند تصاویر خلاقانه توأم با جلوه های ویژه ترسیم نمایند و به عنوان طرح بر روی کاغذ دیواری چاپ نمایند. چاپ پوستر دیواری گل یکی از پرفروش ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود چون الهام گرفته از طبیعت می باشد و انسان به طور ذاتی علاقه مندی خاصی نسبت به اجزای تشکیل دهندۀ طبیعت از جمله گل و گیاه در رنگبندی های مختلف دارد.

فروشگاه دیوار دکور از عرضه کنندگان فعال در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی و تزئینات دکوراسیون است که توانسته اند متناسب با سبک های مختلف نمای دکوراسیون، امکان خرید پوستر دیواری گل لوکس مدرن و کلاسیک را برای علاقه مندان به این نوع محصولات فراهم نماید.

در دهه های اخیر سبک طراحی دکوراسیون داخلی تغییرات قابل توجهی نموده است و با نصب پوستر دیواری در نمای دکوراسیون توانسته اند بر زیبایی دکوراسیون بیافزایند. استفاده از تصاویر طبیعی و گل در نمای دکوراسیون داخلی، حس آرامش و آسودگی خاطر برای ساکنین ساختمان فراهم می آورد. امروزه اکثراً جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل از پوستر دیواری سه بعدی گل استفاده می شود. این سبک از محصولات دیوارپوش به نوعی جلوۀ واقعی از تصاویر را به بینندگان نشان می دهد و جایگزین مناسبی برای نقاشی ساختمان به شمار می رود.

قیمت فروش پوستر دیواری گل به جنس کاغذ، ابعاد و طرح های مختلف آن بستگی دارد. متاسفانه نمای دکوراسیون با گذشت زمان یکنواخت می شود و این مسئله موجب می گردد تا افراد به دنبال روش هایی برای ایجاد تغییر در نمای داخلی منزل باشند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور شما راحت می توانید پوستر دیواری مورد پسند خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق این مجموعۀ معتبر تهیه نمائید. 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()