داربست فلزی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون با استفاده از این تجهیزات می توان به ارتفاعات بالا دسترسی پیدا کرد. بیش از گذشته شاهد کاربرد داربست در صنعت ساختمان سازی می باشیم. ابعاد داربست فلزی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به نوع خدمات ساختمانی که قصد انجام دادن آنها را دارند، اشاره نمود. عمدتاً نوع لوله های داربست فلزی که جهت اجرای این کار مورد استفاده قرار گرفته می شود دارای طول 6 متری و یا 3 متری می باشند که با ضخامت متفاوت ساخته شده اند. به طور کلی دسته بندی برپایی داربست به چهار دسته بندی اصلی داربست چوبی، دابست فلزی، داربست پایه دار و داربست معلق صورت می گیرد. بنابراین متناسب با موقعیت و نوع کاربری می توان هر کدام از آنها را اجرا نمود. برای اطلاع از فروش داربست فلزی به سایت مراجعه کنید.

داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات داربست فلزی فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از تیم کاری مجرب، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به صاحبان صنایع ساختمان سازی، تبلیغاتی، اجرای نمایشگاه های موقت و ... می باشند.

عوامل تعیین کنندۀ هزینۀ داربست فلزی

هزینۀ داربست فلزی بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به نوع لوله و تجهیزات داربست، ارتفاع نصب داربست و مواردی از این قبیل اشاره نمود. معمولاً جهت اجرای داربست فلزی از لوله های فولادی با قطر 5 سانتی متر استفاده می شود، که البته حداقل ضخامت این نوع لوله برابر با 4 میلی متر است. لازم به ذکر است که متناسب با پروژه های مختلف می توان از لوله های فولادی ضخیم تر استفاده نمود. جهت اجرای داربست فلزی نیاز به استفاده از تجهیزات متنوعی است که می توان به قید دیواره درگاهی، قید، لوله های عرضی، میله شکاف دار اتصال، پایه مهار، اتصالات جهت پل زیر سقف، پل، بست راست گوشه و ... می باشد.

جهت خرید، کرایه و یا دریافت خدمات نصب داربست فلزی در ارتفاعات مختلف می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()