کلید اتوماتیک هوایی abb از جمله کلیدهای رایج و پرکاربردی است که به عنوان تجهیزات الکتریکی در اجرای پروژه های برق رسانی یک مجموعه مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش کلید اتوماتیک هوایی abb در مدل های حرارتی و مغناطیسی انجام می پذیرد. بنابراین توصیه می کنیم متناسب با صنایع مختلف بتوانند با بهره گیری از کلید اتوماتیک هوایی abb کنترل بر روی میزان کشش برق اضافی داشته باشند. همانطور که می دانید در برخی از مواقع ممکن است به دلایل مختلفی برق جریان بیش از اندازه و یا با اُفت فشار روبرو شود و این مسئله صدماتی برای سیم کشی مجموعه و یا دستگاه های برقی داشته باشد. به همین دلیل  خرید کلید اتوماتیک هوایی abb می تواند مانع از این اتفاق گردد چون می توان از آن به عنوان محافظ شبکه استفاده نمود.

فروشگاه پایا برق از دیگر مراکز معتبر در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات برقی فعالیت خود را آغاز نموده و بر حسب نیاز بازار و اهمیت موضوع حفظ جریان الکتریکی، انواع تجهیزات الکتریکی را تأمین و عرضه می نمایند.

خرید کلید اتوماتیک هوایی abb در مدل های مختلف

کلید اتوماتیک هوایی abb به صورت سه پل و چهار پل طراحی شده است. عمدتاً کلید اتوماتیک هوایی در دو مدل فیکس و کشویی صورت می گیرد که در کنار قطع و وصل کردن مدار، قابلیت حفاظت از شبکه نیز دارد و در قسمت ورودی تابلوهای برق نصب می شود.

وظایف کلی کلید اتوماتیک هوایی abb عبارتند از حفاظت شبکه در مقابل اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ برق، اُفت فشار و کاهش بیش از حد فرکانس، حفاظت از تجهیزات برقی یا فیدر و حفاظت از ژنراتورها می باشد. بدین وسیله می توان از سیستم برق کشی یک مجموعه حفاظت نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید کنتاکتور abb و کلید اتوماتیک هوایی abb  می توانید به فروشگاه اینترنتی پایا برق مراجعه نمائید.

فروشگاه پایا برق

آدرس : تهران  لاله زار - پاساژ ادیسون - پلاک 16

ایمیل : info@payabargh.com

خط  مستقیم: 33935507-021

موبایل :  09124341425

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()