افراد زیادی طرفدار خرید زغال سکه ای لیمو هستند چون استفاده از این نوع زغال بسیار آسان است و افراد به سهولت می توانند متناسب با موقعیت های مختلف جهت استعمال دخانیات از مزایای این نوع ذغال بهره گیرند. همانطور که از نام آن مشخص است، ذغال سکه ای به صورت گرد و کم ارتفاع تولید شده است و به راحتی می توان آن را روشن نمود. به طور کلی استقبال از خرید زغال لیمو سکه ای ارزان به دلیل تولید حرارت یکنواخت، کیفیت بالا و دیر خاموش شدن اشاره نمود. جهت تولید زغال لیمو از درختان میوه های مرکب استفاده می شود که هنگام سوختن، بوی خوشایندی از آن متساعد می شود.

مجموعۀ سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز فروش زغال مرکبات در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و توانسته متناسب با نیاز بازار، انواع ذغال ایرانی و خارجی را با کیفیت مناسب تهیه نمائید.

خرید زغال سکه ای لیمو جهرم

نکات متعددی در حوزۀ خرید و فروش زغال سکه ای لیمو جهرم وجود دارد که می توان به کیفیت بالای این نوع ذغال اشاره نمود. متناسب با نیازی که دارید، از مزایای ذغال سکه ای لیمو استفاده نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، به سهولت می توانند زغال های با کیفیتی را تهیه نمایند. هنگام خرید زغال لیمو سکه ای توجه به کیفیت و انسجام زغال ضرورت دارد چون زغال یک تکه دوام بیشتری خواهد داشت.

تولید بوی مطبوع چوب مرکب، عدم تولید گاز سمی و دود، داشتن استحکام، تسریع در سوختن، ایجاد حرارت یکنواخت، دیر تبدیل شدن به خاکستر و تولید خاکستر اندک از مهمترین مزایای ذغال سکه ای لیمو به شمار می رود و افراد زیادی خواستار تهیۀ این نوع زغال می باشند.

برای خرید زغال چینی وارداتی و زغال سکه ای لیمو می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی به عنوان یکی از توزیع کنندگان زغال سکه ای و فشرده همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و محصولاتی با کیفیت و قیمت ارزان به صورت بسته بندی عرضه می کند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()